Gå til innhold

Hei alle sammen - her er vi igjen :)

Anbefalte innlegg

Hverdagen suser avgårde og jeg har ikke vært innpå DIB på "oh, so long"...nå fikk jeg plutselig det over meg...jeg må inn å høre åssen det står til med alle i augustklubben :) Ser noen av dere er gravide på nytt - GRATULERER så mye! Når har dere termin da? Nytt sommerbarn eller?

Å åssen går det med alle de små august-nurka (som ikke er små nurk lengre heller)? Emma er blitt stor jente på 10500 gram og 80 cm. Fått alle tennene (til nå) og løper rundt her som en virvelvind...prater og sjauer og leker og koser seg. Å styrer og klager og sutrer å innimellom. Vi holder på nå med en liten kamp om suttene. Kun i bilen, senga og som trøst/kos - ikke under lek. Hun vil helst ha en i munnen og en i hver hånd...minst!!! Så nå er det "drakamp" om hvem som er sterkest her :) Sover veldig fint om natta og har nå en periode sovet både til halv 8 og hel 8 :D Stort sett er det mårran i 7tiden...men da har hun sovet i 12 timer, så jeg kan jo ikke klage.

Ho stortrives i barnehagen og er ei veldig sosial og aktiv lita jente. Selvstendig, nysgjerrig og utforskende - artig er det virkelig :)

Håper alt er vel med dere alle - ha en flott dag!

Go klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136634641-hei-alle-sammen-her-er-vi-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Så gøy å se deg!

Leander her vel heller ikke noe nurk lenger. Han var 10,990 kg og 79 cm på 15 mnd kontrollen. Nå suser han omkring, går og løper og prøver å hoppe. Klatrer gjør han også. Han har ikke så mange ord ennå, men forstår utrolig mye!

Heisann, Thomas er også blitt stor gutt, over 12 kilo og 84 cm lang. Han går i bhg og trives der. Er glad i sang og musikk, og danser så fort han får mulighet:)

Prater masse, det er mye uforstående babling, men også mange ord. Måne er veldig stas å si og se på vei til bhg om morgenen.

Hei, så hyggelig å se deg!!!

Linea er plutselig blitt stor. Forstår alt og gjør så mange ting jeg ikke hadde ventet en nesten 18 mnd gml frøken skulle klare. Ordene kommer så smått nå, men for tiden går det mye i "å, nei! Mamma!!". Da er det hender som må tørkes, leker som må fiskes frem fra sofaen eller noe hun ikke klarer. ;)

Vet ikke vekt og lengde, men var 9,750 på 15 mnd... og rett under 80 cm. Tenker å veie henne i forbindelse med 18 mnd dagen. Kjekt å vite! ;)

Ellers så kommer det en til i sommer og vi er så spent på å bli kjent med denne knotten. Glemmer ofte at jeg er gravid, for det er liksom ikke det som står fremst i hodet. Men størrelsen på magen klarer jeg ikke komme meg unna og jeg begynner å merke at den er i veien når jeg går fortopp trappen.

Ha en riktig god dag selv og titt innom når du får tid igjen!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...