Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hva synes dere om Tonje? Ikke mange babyer som heter det nå tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Synst det er kjempe fint,og mi lille frøken får det navn faktisk, Tonje Cristine retter sagt=) Cristine er det storebror på 4 år som har bestemmt,han er av en eller anna grunn veldig glad i det navne,og er fast bestemt på at ho skal heite det og=))) veldig vakkert og søtt navn=))
Vipsenmamma Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Nei, kjenner ingen små som heter Tonje :-) Men det er et helt fint navn synes jeg. Littebitt søtt kanskje?
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Tonje er fint, syns ikke det er for søtt. Positivt at ikke så mange heter det blant babyene nå.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Har aldri liket dette navnet. Liker Tone bedre!
Vannmann35 Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Det liker jeg ikke. Synes ikke det klinger pent, og de jeg har møtt som har hett det har vært litt grå mus.... Et anonymt navn til en anonym person - synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå