mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Ja,så var jeg i går på nakkefoldescanning og det gikk helt supert. Fikk ikke svar på blodprøven,for det dumme sykehuset SUS har jo selvfølgelig ikke klart å sende prøveresultate til ham jeg tok ul hos,men han mente at det viktigste var funn på ul,så han sa at det kom ikke til å gjøre store utslage uansett. Funn på ul gjorde at jeg gikk ned fra ca 0,8% til 0.15% sjangse for å få et barn med downs. Dette synes jeg var kjempebra og kan bare kose meg. Han sa at han skulle sende meg et brev når han hadde fått resutatene på blodprøven,men at jeg ikke skulle tenke så mye på det,for store utslag ville det ikke bli uansett. Vil ønske alle lykke til videre i deres svangerskap
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 hei, Fikk du vite hva nakkefolden var på og fikk du beregnet noe tall basert på kun ul?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Ja,jeg fikk vite størrelsen på nakkefolden,men husker ikke nå og ja jeg fikk beregnet dette kun basert på ul,han sa jo at det kunne bli litt forandringer pga blodprøven,men ikke noe drastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå