Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hei Jeg og min mann var hos jordmor denne uken ( uke 33) og fikk se barnet vårt i 3D bilder. Vi ble ganske overrasket over hvordan han/ hun så ut. For å si det slik så håper vi at han/ hun ser annerledes ut i virkeligheten. Han/ hun så rett og slett ganske stygg ut på bildene. Bildene var ganske tydelige så vi kan ikke skylde på det heller. Barnet hadde noen utrolig store bollekinn og en svært fremtredende munn. Hvordan er deres opplevelser av ultralydbildene? Stemmer bildene med virkeligheten eller er det stor forskjell? Er nesten Slik at jeg gruer meg til fødselen nå for jeg er redd for å føde et "misfoster"...:-/ PS. Har to barn fra før av, men de har jeg aldri sett 3D ultralydbilder av i svangerskapet. Det kan da nevnes at disse to barna er verdens søteste:-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 jeg tror jammen du kommer til å føde en neger. men de er jo pene folk det.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Uff...uff...håper da ikke det blir et negerbarn. Hadde vært litt krise i hjemmet det ja:-) Mannen sa etter ultralyden at det var ihvertfall riktig farge om ikke annet:-D Blir spennende å se hvordan barnet ser ut, nå er vi jo forberedet på det verste så vi kan igrunnen bare bli positivt overrasket.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Nå må du slutte og tulle ) Kan du ikke kikke etter 3D bilder inne på nettet, så kan du se selv hvor stygge mange 3D bilder kan være ) Ikke vær redd. Om din 2 andre barn er verdens søteste, så blir nok denne universets søteste:o) LYKKE TIL! ))))
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 jeg var på 3d ul i dag, og hun var helt utrooolig nydelig, skikkelig bollekjaker og trutmunn! men legen sa at de virket gjerne litt mer hoven i fjeset når de ligger med hodet ned.. så du kan jo trøste deg med det ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå