akia Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Er det slik at dere som bor i Bergen fortsatt kan møtes 2. februar kl. 15?Jeg var der jo ikke sist dere møttes,så nå er jeg veldig lysten på å møte dere, og har holdt av datoen. Er det noen som har et forslag til bra møtested?
lubbeline Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg kan møtes da....det stedet vi var , var ok, spiseriet på Galleriet, er barnevennlig for dem som vil ha barn med:-)
Rakel64 Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Hei, ja, det blir Bergenstreff lørdag 2. februar kl. 1500 på Galleriet, 5. etg., samme sted som sist, siden de har et stort og fint lekerom i samme lokale (kafeen på venstre side når du kommer opp rulletrappen). Ser fremt til å treffe dere alle igjen, og håper du også kommer, akia. Vi avtalte sist at vi skal prøve å møtes hver 1. lørdag i måneden. Gleder meg, og jeg har ikm fredag 1. februar, så kanskje, kanskje har jeg gode nyheter å fortelle? Alltid optimistisk! (Har hatt svak murring i magen de to siste dagene og håper det er et godt tegn, en uke til ikm).
Storkemamma06 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er også klar for nytt treff!! Satser på å ta med gullungen denne gangen, så får vi se hvor lenge han klarer å sitte i ro... ;o) Blir kjekt å møte deg denne gang, akia! Hvordan går det med deg, Rakel64?? Krysser fingre og tær for deg...
yolanda Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg og datteren min kommer om jeg ikke ligger og føder :-) Termin 11. februar så det er jo en viss mulighet...
akia Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 Da gleder jeg meg til å møte dere alle sammen, men om du Yolanda ikke kan komme pga fødsel, må du ha lykke, lykke til!!!!
yolanda Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Takk for lykkeønske! Det blir ingen bytur på meg imorgen likevel (men ingen tegn til fødsel, altså!!!) - så kos dere på treff damer! Lykke til Rakel64 :-)
Rakel64 Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Gleder meg til å treffe dere alle sammen i morgen, og velkommen også til akia og monica07 som ikke var med sist, håper dere kommer begge to :-) Jeg har ikke så mye nytt å fortelle, hadde ikm onsdag egentlig (to uker etter el), har ikke fått tr og har testet neg hver morgen siden onsdag. Er optimist så lenge ikke tr kommer, kan ikke gi opp håpet, nei. Snakkes i morgen, kl. 1500, i 5. etg på Galleriet, samme sted som sist. Håper noen har gullungene med, det er så godt å se at det faktisk blir resultater av all prøvingen!
Rakel64 Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Takk for treff lørdag, det var kjekt, selv om vi ikke var så mange. Ser frem til neste treff som blir lørdag 1. mars kl. 1500 på same sted.
pluss71 Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Vi fikk dessverre ikke vært med denne gangen... men hørte fra Lubbeline at det hadde vært hyggelig :-) Jeg er veldig spent på hvordan det går med deg da, Rakel64 - har mensen kommet eller har testen blitt mer positiv...?
Rakel64 Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Hei, håper dere kommer neste gang, den 1. mars, det hadde vært veldig kjekt. Ellers vet jeg ikke jeg, sitter akkurat nå og leser alt jeg kommer over her på BIM ang graviditet og ingen andre symptomer enn ikm...Jeg har ikke fått tr enda, testet negativ ons, tors, fred og lørd, siden har jeg ikke testet....Leste her inne om en som har 3 barn, hun testet ikke positiv før etter tre-fire uker, så det er kanskje håp enda? Jeg velger å være optimist helt til eventuelt tr kommer :-) Litt spooky på jobben, en kollega har spurt to ganger om jeg er gravid (og han vet ingenting om det jeg holder på med), og jeg svarer: "Ja, det må være tre måneder på veg med kattunger, det". Klarer ikke helt å gire meg opp til å tro at jeg er gravid, samtidig som jeg ikke har tegn på tr, så.....krysser fingrene :-)
pluss71 Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Merkelige greier...! Du vil ikke ta en blodprøve hos legen da... for når du hadde positiv eggløsningstest er det jo ikke så mye tvil om at du hadde eggløsning, og da skal jo tr komme hvis du ikke er gravid... eller?? Krysser fingrene for deg, jeg!
Rakel64 Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Har jo ikke fortalt hva som skjedde forrige tirsdag hos homøopaten min? Hun har aldri før sagt noe, denne gangen sa hun "det er en ekstra freksens der, så vi får håpe". Så derfor er jeg egentlig ganske avslappet også...selv om jeg sikkert kommer til å teste i morgen tidlig, hehe. Skal til homøopaten min i morgen også, så får høre hva hun sier da...
pluss71 Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 Oj, en ekstra frekvens...!! Høres veldig lovende ut... hvordan hun nå enn kan kjenne noe sånt...;-) Ja, test igjen i morgen tidlig, selv om vi selvsagt er helt sikre på at du ER gravid denne gangen...!
Rakel64 Skrevet 4. februar 2008 #15 Skrevet 4. februar 2008 Tusen takk for positive tanker, det varmer masse :-) Vet ikke hvordan hun kjente det, men hun er akupunktør også, og soneterapaut, så hun har vel noen evner (håper jeg). Datteren sa at hun hadde alltid rett når hun sa noe, så datteren nesten gratulerte meg der og da.....jeg er litt mer realist ingeniør som jeg er, så jeg må vel egentlig ha en positiv test for å bli overbevist nå før jeg kjenner noen tegn, ihvertfall.
Rakel64 Skrevet 5. februar 2008 #16 Skrevet 5. februar 2008 Hei, testet i dag tidlig, uten positivt resultat. Ingen tegn på tr. Er spent på hva homøopaten sier i dag. Snakket med min kusine i går, og hun testet positivt først to uker etter ikm....Så lever i håpet så lenge jeg kan :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå