Gå til innhold

Farlig med vibrator?


vannmann84

Anbefalte innlegg

Jeg leser flere steder at folk sier at man skal holde seg unna massasje stoler. Har hørt at vibreringa kan få morkaka til å løssne... Så jeg lurer veldig på om en vibrator kan være farlig. Er 9+ 2 uker på vei om bekymrer meg mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja, det KAN være farlig, så derfor bør man styre unna det.. når man er gravid kan man lettere få rifter i skjeden, fordi slimhinnene er litt mer sårbare enn ellers, og når man bruker en vibrator er det lettere å få en infeksjon pga bakterier osv, enn ellers. men tror ikke vibrator utvendig er noe farlig, har ikke hørt om det iallfall.. det med masasjestol har jeg aldri hørt om, men det skal jo litt til tross alt, folk trener jo som vanlig stort sett og...

 

men du bør kansje høre med legen din og, hvis du er veldig bekymret.

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan fint bruke dildo, så tror ikke det har noe med rifter i skejden og infekjsoner å gjøre. Det jeg har sett av informasjon på området, handler om at vibreringen invendig kan stimulerer mormunnen til å åpne seg og sette igang en sponan abort. Noen hevder også at vibrator inne skjeden kan tukle med hjertrytmen til den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...