Gå til innhold

mange fra østfold her med termin i juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurte på om det er mange fra østfold her som skal føde på fredrikstad sykehus i juni :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, fra Moss og har termin 27 juni, ble flyttet frem 9 dager på UL:-)

De mente det var en jente på lur, gleder meg veldig! Det blir andre mann på Fredrikstad på meg, men sønnen min ble født for 6 år siden, og mye positivt har skjedd på Fredrikstad siden den gang! Jeg var der på UL og følte meg kjempegodt ivaretatt av pleiere og jordmor der nå! Gleder meg...Havner nok på B2, da jeg gjerne vil ha epidural....

Kanskje vi ses....

Skrevet

Jepp, er fra Halden.

Termin 20 juni, med i.o.m. at jeg skal ha tvillinger så regner jeg med at det vil skje no i begynnelsen av juni ;)

Mine første barn, og visstnok jenter ;)

Skrevet

jupp, er fra fredrikstad. har termin 23 Juni, men kommer nok i mai elr begynnelse av Juni, siden jeg skal ha tvillinger:)

Skrevet

Jeg er fra Fredrikstad og skal føde her :)

Har termin 27 juni da :) skal på ul på mandag, så får se om jeg blir noe flyttet. Men jeg tror ikke det :)

Skrevet

Jepp!

Jeg er fra Fredrikstad, bor rett ved Fredrikstad Sykehus og skal føde der.

Har termin 16 juni, og vi vet at det blir en jente!

Skrevet

noen fra Fredrikstad som er 22?:) flyttet hit i mai jeg. trives veldig godt her.

Skrevet

jeg er 21 da:) hvor i fredrikstad bor du?

Skrevet

så koselig att det er så mange juni mammaer her :) har ikke fått vært innom på en stund så har ikke fått svart pga vært på sykehuset med galle sten :( men er tilbake igjenn nå :)

jeg har termin 19 juni og bor på østsiden

hadde vært koselig og fått til ett treff en gang :)

Skrevet

Oi, så mange vi var fra Fredrikstad :)

Jeg er 22 jeg og bor på østsia. Var på UL i går og termin er ikke flyttet :) så det blir nok juni-barn på meg og :)

Skrevet

Hei

Jeg er fra Askim og blir Fr.Stad her igjen gitt. Ul termin 25 juni

Skrevet

jeg er 22 og er fra fredrikstad:) bor på kringsjå,nesten i sentrum.. har termin 9 juni i følge UL.

Skrevet

på gressvik.. åssen går det med deg om dagen?? er det liv i magen?? hehe..

Skrevet

Jeg skal føde på Fredrikstad sykehus ja. Har termin 20. juni etter UL, bor i Rakkestad. :) Blir mitt andre barn, fødte på Fredrikstad sist også, og er veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk der! :)

Artig å se at det er så mange som skal føde i Fredrikstad her synes jeg.

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, hver dag, koselig! Gleder meg mer og mer til juni:) Har du fått vite kjønn? skal selv ha en liten gutt:D

Skrevet

Jeg er 27 år og har termin 16. juni, skal føde på Fredrikstad:) Vet ikke kjønn..:) Gleder oss til juni! Lykke til alle sammen, kanskje vi snakkes i gangene:)

Skrevet

samme her.. har fått vite at tvilling to er ganske sikkert en jente, men skal på sykehuset til onsdag, så får c om vi ser kjønnet på tvilling en da.. er kjempe spennende:)

Skrevet

Jeg er også fra Østfold (Knapstad), men har valgt å føde på A-hus.

Skrevet

Har termin 25. juni og skal føde for 2. gang på Fredrikstad sykehus. Er 30 år og bor på Kråkerøy:)

Skrevet

Jeg bor i Sarpsborg og har termin 15 juni.

• 2 uker senere...
Skrevet

Bor på Knapstad og har termin 30 juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...