Gå til innhold

Hudpleieprodukter til kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig fått uren hud igjen og krangler hver dag med nye kviser i ansiktet. Da jeg aldri har hatt kviser før er jeg litt uerfaren på området. Noen GODE anbefalinger til hudpleieprodukter som kan hjelpe meg i kampen mot kviser?

Skrevet

Ingen vidunderkurer men det finnes 2 produkter som er reseptfrie som har effekt, Basiron og Brevoxyl, fåes kjøpt på apoteket. Finnes og en god serie for uren hud i Vicy, den hjelper forebyggende. Lykke til, blir helt sikkert bedre etter graviditeten, hormonene som spiller ett puss med hele kroppen

Skrevet

Jeg har to serier jeg sverger til i hudpleie. Det er Bioterm og Estee lauder. Estee lauder sine renseprodukter har jeg brukt i årevis nå, og jeg har vel like mange kviser i året som jeg har fingre. Jeg bruker forøvrig en ansiktskrem fra bioterm, som jeg også har brukt en del år. Har prøvd andre kremer, men jeg ender alltid tilbake til gode gamle krukka mi...

Skrevet

Jeg vasker ansiktet med en mild ansiktsåpe hver dag og bruker ansiktsvann fra cosmica. Når jeg ser at et kviseutbrudd nermer seg eller jeg får et par store kviser bruker jeg rett og slett pyrisept på dem før jeg legger meg.

Skrevet

Jeg har slitt mye med uren hud og sverger til MD eller dermalogica produkter til vask og kremer. Sminker meg kun med ID sminke. Dyrt i Norge men du sparer en formue ved å kjøpe på www.essentialdayspa.com

Skrevet

Hehe...var nettopp å kjøpte meg ID mineral foundation, fikk sjokk da jeg skulle betale!! Over 400 kr. for en liten krukke!! Lydig som jeg var, betalte jeg og gikk ut. Skal notere ned nettsiden du nevner og bestiller derfra neste gang!! Anyway, er kjempefornøyd med min nye foundation :-)

Skrevet

Det beste jeg har vært borti er poreless serien i Dr.Brandt. Det er et produkt som heter pores no more og du trenger ikke ta den i hele ansiktet, kan ta den punktvis eller på partier så den er veldig drøy.

Skrevet

Hei!!

Eg har brukt MD lenge, men det ser ut som om det ikke funker lenger på meg... er blitt så tørr i huden, og MD tørker det ut enda mer. Så i dag har jeg vært på apotek, og kjøpte meg eurecin pleieprodukter - skal prøve de nå snart. Det tar sikkert et par dager før eg ser resultat..

Av sminke bruker jeg ID, dyrt, men de små krukkene, de varer kjempelenge!! Eg kjøper bare 2 ggr i året, max 3 - og eg bruker det hver dag!! Så det er en bra investering du har gjort, absolutt!!

Lykke til videre!!

Skrevet

Hei hei, jeg har prøvd både basiron og brevoxyl og ble kjempe tørr av begge to. Såg seriøst ut som om jeg fikk skjegg(!) såg ut som små hvite dun over halve ansiktet, skikkelig ulekkert. Men, fra legen min fikk jeg resept på to produkter som heter Skinoren og Dalicin Liniment, sammen funket disse kjempe bra for meg. Kuttet ut dalacin da jeg ble gravid for legen kunne ikke finne det 100% sikkert at den var ok å bruke i forhold til fosteret (sku i allefall være forsiktig første trimester), men Skinoren funker også veldig bra alene. Jeg er plaget med store, veldig betente og vonde kratere, men skinorenen sørger for at det heller bare blir små ubetydelige(i forhold) kviser. I tilleg kan jeg anbefale Kanebo Spa sine podukter, som jeg bruker som rens morgen og kveld...

Ble visst litt langt dette her. he he.. uansett.. lykke til:)

Skrevet

Dette blir vel litt kjerringråd, men tannkrem funker som en kule for meg. Hadde kjempeproblem med kviser for noen år siden og prøvde kremer og spesialprodukter men ingenting hjalp. Så ble jeg anbefalt å ta på litt tannkrem og sove med det om natten. Noen tannkremer inneholder sink, tror det hjelper, evt. de som er med mint. Den rette tannkremen svir skikkelig til den tørker, og så tørker kvisene også ut kjempefort. Verdt et forsøk kanskje?

Skrevet

Jeg bruker Mary Kay sine produkter. Jeg bruker den som er mot kviser.

Skrevet

Jeg bruker også Mary Kay, ansiktspleieserien med rens og krem. Funker supert her i gården :)

Skrevet

Jeg kjøper ikkje mary kay produkter i norge men på Ebay i usa. Der snakker jeg om priser som er BILLIGER en i norge. Å lure tollen er ingen problem.

Skrevet

Har prøvd basiron fra apoteket med hell for mange år siden. Men ble hjulpet veldig av hudpleier og serien MD formulations da jeg hadde masse kviser for 9-10 år siden- og jeg så ikke ut....

Skrevet

Jeg bruker Clinuiqe, de har en serie for uren hud som er meget bra. Har hjulpet meg veldig, har ikke hatt så fin hud på lenge. Overkommelig pris også, litt over 400 kr for ansiktsvask og ansiktskrem.

Skrevet

Jeg bruker Scott Mathisens hudvann som man får kjøpt på apotektet.. Koster rett over en 100 lapp for en liten flaske..

Skrevet

er det virkelig ikke noen som har prøvd silikol skin her. Er det beste kvise middelet jeg har prøvd isåfall. Absolutt værdt og prøve. Du får kjøpt det på vita.

Skrevet

Prøv Dr.Greve intimsåpe. Det er ikke tull! Den er kjempegod! Ja, i ansiktet!

Skrevet

som hudpleier anbefaler jeg produktene fra md formulations fås kjøpt hos hudpleiere. da får du god info om hvordan du skal bruke produktene samt oppfølging:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...