Gå til innhold

symtomer som forsvinner...


maria isabell

Anbefalte innlegg

rart,i dag har eg vert mye betre og skal begynne på uke 9 i mårra...blir jo litt redd da når symtomene forsvinner slik..noen med erfaring? forsvinner symtomene rett før sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg på og.. Er en mnd kortere enn deg, men var kvalm i forrige uke, men ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Mine symptomer blei mindre i uke 9 også. ;) Mener jeg leste et sted at det er ganske vanelig at de blir litt mer diffuse rundt den tiden her.

 

Klem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orkideen - Høygravid

Hopper inn fra tredje trimester for å svare på spørsmålet deres.

Det er helt vanlig at symptomene kommer og går, dette vil dere erfare mange ganger gjennom hele svangerskapet. Mensmurringer, kvalme og ømme bryster vil komme og gå, og det er ikke et tegn på SA. For mange er 2. trimester en periode med få svangerskapssymptomer annet enn voksende mage.

Ønsker dere lykke til med svangerskapene. Håper dere kan slappe av og nyte graviditeten.

Klem :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk...da vart eg glad:) bra at livet blit lettere og babyen er i magen framdeles:) (kaller det for baby,det blir jo det til slutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det og sånn. Det stabiliserte seg i uke 9. Men jeg har en sprell levende sparkebaby i magen så her er alt bra.

 

Veldig av og på med de symptomene mine. Har hele tiden hatt ømme boobs og vært trøtt men kvalmen og hormonene har kommet og gått.

 

alle sier det er helt normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:-) jeg i uke ni i dag, og våknet i går og var helt fin.. i dag har jeg ennå mindre symtomer, nesten ikke vondt i puppene en gang.... skal til legen første gang i morgen... gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+1 i dag, og ganske plaga av kvalme. Ble litt oppløfta av at flere opplever at kvalmen går tilbake allerede fra 9. uke. Er så utrolig lei av å være i så dårlig form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...