Bulikuli Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 har dere isåfall lån til ansatt vilkår? Hva betyr dette? Hvilke vilkår har dere som er spesielt gunstige? Jeg har fått tilbud om jobb i bank der jeg har dette, men står ingen forklaring om hva det innebærer...Betyr det bare gunstigere rentevilkår på hele lånet? Hvordan rente har dere forresten på deres lån dersom dere har lån i banken dere jobber i?
snartmammapåny Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 -Har alle baktjenester gebyrfrie -Lånerenten ligger en% over styringsrenten(mener det var det) iallefall 4,2%nå (hadde 6,2% i samme bank som beste lånerente før jeg ble ansatt) -Får ansattrabatt på alle forsikringer(30%) Er selv nyansatt i bank og trivs veldig bra, Iallefall ikke noe å klage på godene. Er mye penger å spare på en så lav rente og forsikringsrabatten. Hva har du fått tilbud å jobbe som da?
ariel78 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Vi har 1 % under kunderenten, er i perm så husker ikke helt hvilken rente vi har nå:-) Ofte er det en maks sum feks 1 500 000,- man år bedre rente på. I tillegg har vi ingen gebyrer, veldig bra forsikringsordninger.
Bulikuli Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Eiendomsmegler. Arbeidsgiver at renta bare skulle ligge litt over styringsrenten så det høres riktig ut. I tillegg var det gode forsikringsrabatter og meget gode pensjonsordninger. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre enda )
Bulikuli Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Ok, dette nevnte ikke arbeidsgiver for meg, får kanskje undersøke litt bedre. Takk for svar )
snartgift.no Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Tror vi har rente på 5,2 eller 5,5 nå..(er i perm, så ikke helt oppdatert) Alle banktjenester er grati og veldig gode betingelser på forsikringene:)
snartmammapåny Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 ja pensjonsordningene er bra hos oss og, mener vi får 4% eller 4,5% mens det normale er 2%. Du får ha lykke til med valget da, er iallefall mye å spare på kostnader som du uansett må ut med om du ikke er ansatt.
Sololight Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 En prosent under styringsrenten (som nå er på 5,25) er vel vanlig å få som ansatt i bank?
Bulikuli Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2008 hmm...kanskje det er litt forskjellig fra bank til bank det da. Hva de praktiserer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå