Gå til innhold

Nygravid - baby høst -08????

*anki *

Anbefalte innlegg

Hei!

Artig å finne dette forumet. Føler seg av og til som en "oldis"... Er selv 36 år og nettopp blitt gravid med mitt 3. barn. Har to gutter fra før på snart 5 og 8 år.

Hadde en MA i oktober (som skjedde i uke 11). Ble litt sjokka over dette da mine to første svarngerskap var helt uten komplikasjoner. Men vi vet aldri hva som skjer.

No er jeg i allefall i lykkelige omstendigheter - med termin i slutten av september - og krysser fingrer for at alt går bra denne gang.

Flere med termin på høsten? Var veldig mange her inne som har terminer no på våren.

Er forresten fra sunnmøre...FLERE????

Fortsetter under...

Heisann jeg har termn 08.08.08 og er 38 år,har to barn fra før,ei stor jente på 18 år og en liten gutt på 14 mnd.

Svangerskapene trenger ikke være like nei,det har jeg fått erfart.De to andre gangene så har jeg vært så kvalm at doskålen har vel vært min venn gjennom svangerskapet.Jeg er litt kvalm,men kaster ikke opp,men nok til at jeg mister matlysten.

Jeg bor i Stavnager,så jeg er nok et stykke fra sunmøre ja.

Jeg må forresten få lov til å gratulere deg så mye med svangerskapet og håper at du kan få kose og nyte det.

Når er det du har termin?

Har termin ca 29.09 så du er nok litt foran meg ja Octobaby. Skal du føde på nordfjordeid eller? Blir volda på meg...

Er forresten 36 år og har to gutter fra før.

Blir fryktelig oppblåst i magen på kvelden, men det er vel sånn... Husker ikke helt fra sist... Men er heldigvis fortsatt frisk og rask og ingen plager...bank i bordet... Men er da bare 4+5 tror jeg, så det kan komme raskt...

Har dere plager? Når kom de sånn ca?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...