Gå til innhold

Desember: STOR gutt i stor seng :o)

Lykke ♥gutt05 & jente08♥

Anbefalte innlegg

Her i huset har vi vært så heldig at Martin enda ikke har klatret ut av sprinkelsengen. Men nå kommer det jo en liten til i hus, og da fant vi ut (3 uker før termin...) at NÅ skulle vi kjøpe juniorseng til han. Reiste på ikea, og kjøpte seng med hund og katt på, og Martin elsker sengen sin!! Han "prater" med hunden og katten, og løper inn for å legge seg om kvelden :) Har vært noen turer inn og ut når han skal legge seg, men det går kjempefint! Må passe litt på han om natten også, for han klatrer ut av senga, og går på stuen for å leke han :P Veldig rart å ha en så stor gutt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink Martin er:-)

Her ligger Hans Marius i sprinkelseng enda. Han er så vidt begynt å vise tegn til at han prøver å komme seg ut, men er ikke i nærheten enda. Så enn så lenge, så blir det sprinkelsenga på han. Og han sover på vårt rom enda, siden storesøster nekter å ligge på loftet. Vi har bare to soverom i denne etasjen, så vi har litt plassproblem. Men hun er inneforstått med at hun må dele rom med broren, hvis ikke hun vil ha rommet oppe. Hun har flyttet alle tingene sine opp, så er bare senga og klærne som er igjen nede, men allikevel alt for liten plass til to senger. Så vi må ha en etasjeseng, så vi får se. Blir nok om ikke så alt for lenge, tenker jeg. Kjenner at jeg tror det kommer til å bli litt kaos, siden han har vært et mareritt å legge, helt til for litt siden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink stor gutt:):)

Her ligger også Adriana i sprinkel seng ennå, og hun har ennå ikke klatret ut av den..

Hun ligger i vanlig seng når vi er på hytta og hos min mamma og det har også gått fint..

Senga hennes kan man ta bort spriklene på, men det er nesten så jeg ikke tør det, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...