Gå til innhold

Skal igang med IVF...

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på forundersøkelse på tirsdag allerede...dette går fort! Men føler at siden jeg har hatt 3 SA'er så er det kanskje dårlige sjangser? Om jeg skulle bli gravid med IVF så mister jeg vel bare?

Noen erfaringer med IVF og habituell abort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt fra ønskebarn sin side:

Prøverør (IVF) befruktning utenfor kroppen. Kvinnen tar medisner for at eggløsningen kan kontrolleres. Mange modne egg blir hentet ut og blir lagt i skåler sammen med ca. 100.000 gode sædceller. Etter at befruktning har funnet sted, settes de befruktede eggene tilbake.

Skrevet

Vet ingenting ang dette, men håper det ordner seg for dere snart. Blir spennende!:-) Hold oss oppdaterte:-)

Skrevet

Dette blir spennende, kirsty!!! :-) Du fikk vel sikkert svar på spørsmålet ditt på tirsdag.... Men det er vel sånn at de plukker ut de beste eggene til ivf, så sjansen er vel større enn hvis naturen hadde sørget for å befrukte et litt dårligere egg? Hvis man kan si noe sånt..?

Krysser fingre og tær for at de finner gullegget og at det klistrer seg fask i 9 måneder!!

Skrevet

Takk takk :-)

Vi har fått dato og alt nå. Skal ringe inn mens innen 18 mars, og så begynner vi på medisiner dag 21 i den syklusen. Og så blir det uttak og innsetting i uke 18 :-)

Skrevet

Husk å oppdatere oss da - jeg følger spent med deg og krysser fingre og tær :-)

Klem og babystøv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...