Gjest Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jenta vår nyser konstant når hun legges i egen seng.... Tror kanskje det kan være madrassen. For dyna er det ikke. Hum har en sengekant også som jeg vasket før jeg hengte opp så tviler på det kan være den..
loveandmarriage Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Svaret mitt hjelper deg kanskje ikke så mye men.. Jeg har også kjøpt madrass på Jysk, både den med trekk og den uten. (den uten trekk skar jeg til sånnat den passa i vugga, og fikk sydd et trekk rundt) Han nyser ikke av noen av de.
kristin2 Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Har en overmadrass fra Jysk, men ikke merket noe til at jenta mi reagerer. Men barn er jo forskjellige. Jeg hadde prøvd å bytta ut madrassen for noen dager bare for å se om det kanskje kan hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Nyser hun eller hoster hun? Natthoste kan være astma. Ellers minner jeg deg på at noen barn nyser fælt av vaskemidler. Vi har Allergimadrass fra Jysk, men den er fra Høie - bare kjøpt på Jysk. Denne madrassen reagerer ikke mini på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå