Gå til innhold

Juli- august- og septembermammaer fra Oslo/Bærum?


Sivert

Anbefalte innlegg

Heisann :))

Jeg er ny her i byen (bor i Bærum) og kunne tenke meg å bli kjent med flere som venter barn i sommer/høst. Samle en gjeng, og treffes av og til både før og etter fødsel. Synes dette er en flott måte å komme i kontakt på :)

Dersom det er flere som har lyst til dette, så hiv dere på her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!!

 

Hvis du går inn på BIM-treff Oslo, er det en påmeldingslink til treff 6.mars. Skal møtes for første gang på Hard Rock Cafè kl 1800 den dagen!

 

Hvor gammel er du? Barn nr 1? Og hvor langt er du på vei?

 

Jeg er 33, venter nr 2 og bor på Majorstua. Termin 13.august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Jeg er 27 (28 når barnet kommer). Vi venter vårt første barn sammen, jeg har en stedatter på 6. Terminen min er foreløpig 23.sept.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET gjør da absolutt ingenting? Du er hjertelig velkommen til å henge med oss selvom. Jeg var medlem av oktoberklubben i 2006, men jeg ble flyttet til november på UL, men jeg hang da sammen med dem likevel!! Vi vil gjerne at du joiner oss på treff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!! Jeg tror det blir kjempekjekt å ha noen å dele både graviditet og barseltid med.. Jeg har fremdeles kontakt med bim-jentene fra forrige graviditet og det er helt topp!! Barselgruppen min møtte jeg kun to ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke barn fra før, så jeg har ikke noe å sammenligne med..men det jeg har hørt fra venninnene mine som har barn fra før, så er ikke akkurat barselgruppene noe særlig. Så dette er jo et utrolig bra opplegg :) Håper jeg får bytta bort kveldsvakta mi på riksen, så jeg får blitt med, men det ordner seg sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis ikke, blir du bare med neste gang! Det blir sikkert en gang i mnd frem til alle begynner å føde, så en gang i uken etter det.. Det er utrolig kjekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...