Gå til innhold

Treff for gravide på Bjølsen/Sagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kommer på treff 30. januar kl 18.00 ved Sagene Lunchbar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra med treff, men jeg kan ikke til onsdag. Men jeg kommer neste gang :-)

Skrevet

Hei, jeg kommer, hvis det blir. Vi får se om flere melder seg på.

Skrevet

Hei

Det er kun to som har meldt seg på til nå. Jeg kommer en tur, dersom det fortsatt blir et treff.

Skrevet

Kom igjen jenter, blir gøy med et treff. Jeg vet det er flere fra området, så meld dere på.

Skrevet

Da er vi foreløpig 4, håper alle kommer og at vi får en hyggelig kveld sammen. Så setter vi heller opp et nytt møte der kanskje flere har mulighet til å komme.

Skrevet

Jeg bor også rett borte i gata her og kunne tenke meg å komme. Vet ikke helt om jeg får det til i morgen.

Hvor gamle er dere, har liksom ikke lyst å være den eldste og hvor langt er dere på vei?

Jeg er 36 og 16 uker på vei.

Skrevet

Hei!

Jeg er 29 og venter mitt første. Uansett hvor gamle vi er, har vi jo noe til felles :-) Jeg blir med.

Til Fru: har vi reservert bord, eller setter vi oss bare der det er ledig?

Hilsen S

Skrevet

Hei,

og jeg er 38 og 17 uker på vei med den første, og antagelig den eneste jeg rekker he he.

Skrevet

Hei,

Jeg har desverre ikke mulighet i morgen, men kommer gjerne neste gang. Er 30 år om en uke, og dette er mitt første barn.

Skrevet

Hei

Så hyggelig at noen kommer i morgen. Gleder meg til å møte dere.

Skrevet

Jeg må se ann formen etterpå, hvordan kjenner jeg dere igjen i tilfelle? Jeg er 17 uker på vei og det syns jo ikke.. Uansett hadde det vært hyggelig å bli kjent med gravide her på Sagene da.

Skrevet

Hei,

Kom igjen da, kult om du bare stikker innom :) Trenger jo ikke sitte der hele kvelden! Jeg lurer også på hvordan vi skal finne hverandre.....

Noen med bra forslag? Jeg tar på meg svarte klær og en grønn topp, har en lys bobsveis.....

Skrevet

Hei

Dere kan se at jeg er gravid, så jeg tror dere vil kjenne meg igjen.

Ses snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...