snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 23. januar 2008 #26 Skrevet 23. januar 2008 Ja! Toåringen har selvsagt fått dukke. Og han viser interesse. Fordi vi gjør det. Interessen kommer jo ofte hånd i hånd med omgivelsenes engasjement. Ikke av seg selv nødvendigvis. Lille Anna er liten og søt, får plass i en liten kurv og sitter sammen med oss når vi leser om Lille Anna. Så har han South Park-figurene, et par strikkete dukker jeg hadde, og han har forelsket seg i min gamle kosebamse. Han har og smekker, smokk, flaske og bleier til bamsen sin. Han "ammer" bamsen sin, slik jeg ammer lillebror, og han mater dukkene, bamsen og bilene(!) sine med det lille dukkeserviset sitt, og han har begynt å vise interesse for å kle på/av. Jeg synes det er viktig omsorgs og miljøtrening. FESTLIG å høre han snakke med dukker og bamser.
ScaryMama Skrevet 23. januar 2008 #27 Skrevet 23. januar 2008 Ja, to stykker tom. Og dukkevogn, rosa carebear og div. hello kitty ting.
Holly❄️ Skrevet 23. januar 2008 #28 Skrevet 23. januar 2008 Han hater alt som har med dukker og "jenteting" og gjøre, så nei. Her går det i biler osv... skikkelig guttegutt:)
Gjest Jawhol Skrevet 23. januar 2008 #29 Skrevet 23. januar 2008 ja dukke og dukkevogn, og i følge mange runt oss blir han homo hvert øyeblikk no......................merkelige folk he he
Bonusmamma13 Skrevet 23. januar 2008 #30 Skrevet 23. januar 2008 Nei og har ingen planer om å kjøpe en til han heller. Under et besøk hos min mor hadde hun gitt han hans kusines barbiedukke, men den gikk rett i veggen, hehe:)
Kaffemocca Skrevet 23. januar 2008 #31 Skrevet 23. januar 2008 Ja, her finnes det to dukker, dukkeseng og dukkevogn og det blir vel brukt omtrent like mye som tog,trakorer osv.
Afsheen Skrevet 23. januar 2008 #32 Skrevet 23. januar 2008 har 2 gutter. Nr. 1 var ikke intressert i dukker, men nr. 2 har en som heter "baby" han leker ikke veldig mye med den , men hver gang han er syk el. lei seg da vil han ha babyen å kose med.
Den Blå Engel Skrevet 23. januar 2008 #33 Skrevet 23. januar 2008 Ikke en egen dukke, men han låner stadig storesøsters. Dukkevognen står i stua, og han driver stadig og duller med dukker og bamser oppi der. Han gir dem vann og deler smokken med dem, og vugger på vogna, slik jeg gjør når han skal sove.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 23. januar 2008 #34 Skrevet 23. januar 2008 Ja, han har, men ikke veldig interessert i å leke med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå