Gå til innhold

DERE MED GUTT: Har han dukke i leke-sortimentet sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke dukke, men bamser (selv om de er lite interessante). Går liksom mest i leker med lyd i...

Fortsetter under...

Skrevet

Jepp, dukke og dukkevogn. Han elsker dem, særlig vogna!

Skrevet

Ja. Han har min gamle babydokke med latter og gråt i - altså lyd. MEN han er ikke int i det heletatt. Dokka er nærmest urørt.

Skrevet

Sønnen min var veldig opptatt av dukker og bebi som han sa når han var 2 år...så vi kjøpte en dukke til 2 års dagen hans....

Han leika da litt med den..men ikke noe mer enn andre ting... Har også masse bamser og kosedyr...

Skrevet

Jeg kjøpte en dukkegutt til han..hehe han har aldri lekt med den ;o)

Skrevet

nei, han har ikke dukke, men dukkevogn/trille....

Den blir brukt flittig hver dag til å frakte biler i =D

Annonse

Skrevet

Ja, men den lekes svært sjelden med. Men minsten på 8 mnd liker å pirke den i øynene da =)

Skrevet

Kjøpte en liten gul vogn da han var rundt et år, og han elsket den! Ble lekt med hver eneste dag... Hadde en dukke også, men den er akkurat like fin, har aldri lekt med den, han gikk rundt med biler oppi den lille vogna si. Var ingen typisk dukkevogn da, men en gul vogn i hardplast med røde hjul.

Skrevet

nei ikke enda,men om han vil ha det så skal han få det =)

Skrevet

Jepp. Han hadde en periode han lekte kjempemye med dukke og vogn, men det har tydeligvis gått over nå.

(Til farens store glede:)

Skrevet

Nei, men har en sånn fin Brio-vogn som venter på å bli brukt, så kanskje det må skaffes en dukke til den. :o)

Skrevet

Han største leker mye med min gamle babydukke og min gamle dukkevogn. Han er kjempe glad i babyen sin, skifter bleie og kler av og på, han er 3 år.

Ellers går det i biler, biler og biler =))

Nå komer farmor til helgen og ringte meg tidligere i dag (for de kune ike kome uten å ha med noe til guttene) og lurte da på om hun skulle kjøpe leke kjelesett og tekopper m/tilbehør til han største. For hver gang han snakker med farmor i tlf lager han pannekaker (han lager det minst 5 ganger pr dag - i en halv båt)

Skrevet

Nei ingen dukker her heller, bare masse bamser :) Her går det mest i biler, traktorer, tog og duplo :) Og selvf leker med lyd i :)

Annonse

Skrevet

Min er bare 15mnd da.. Men han har dukke og den er ikke spennende i d hele tatt. Han kan strekke seg til å legge et teppe over dukka eller kikke på den og så kaste den vekk.... :)

Jeg har en plan om å kjøpe en større dukke til han. (Sånn at jeg kan strikke dukkeklær....) ;)

Skrevet

Selvfølgelig :0)

Eldstemann hadde dokke, vogn, seng, bilsete og masse klær til dokka si som han døpte Jesper!

Skrevet

Min sønn er lillebror til ei storesøster, så her er det dokker i hus. Han syns det er gøy å trille dem i vogn og bære på de. Men han kan like gjerne leke med andre ting også.

Men jeg håper jo at det at han er glad i dokker så kan han også bli en omsorgsfull storebror til sommeren!

Skrevet

lillemann har en dukke etter meg, litt stor med hår, det han har brukt den til er "da han var 8 mnd brukte han den til å stå på for å komme høyere opp i lekegrinden", pelle/dra ut håret og stikke fingrene i øynene....... han har mange kosedyr oxo men er ikke veldig intressert..... men han er veldig omsorgsfull gutt:-)

Skrevet

guttongen på nå 5 fant ei dokkevogn da han var mella 1 og 2 år. Den drev han å RÅKJØRTE med og lagde traktor lyder. Ga han ei gammel dokke til å ha oppi, men den slengte han innerst under sofa. Han fikk også ei dokke da han var mindre, under 1 år. Også den gikk kjapt under sofa. Ikke mye interessert i dokker den gutten nei! Og vi har IKKE påvirka han i noe retning før den tid. Han fikk tilbud om dokker, men de havna som sagt under sofa hver gang.

Kun traktor og biler som var ineressant for ham! Men på 5 årsdagen sin fikk ahn endel penger i gave. Noe av det la han tilside og kjøpte dokke i julegavet il lillesøster... Søte gutten min:)

Skrevet

ingen dukker, men senga er full av kosedyr! nesten ikke plass til gutten, men han elsker å ha dem der

Skrevet

hehe, nei, Men han liker å leke med dukker når vi er hos andre. Kanskje vi skal kjøpe en dukke til bursdagen hans..hihi.

Skrevet

Nei han har aldri visst noe interesse for dukker eller bamser på lekebutikken. Han har en haug med bamser men han bryr seg lite om de.

Skrevet

Ja, en dukke med vogn, men er ikke veldig populær, men tar den opp og koser litt med den innimellom.

Skrevet

Ja det har han.

Leker med den av og til, går litt i perioder egentlig.

Skrevet

Han har masse bamser. Begynner å like de nå.

Har ikke dukke, men det skal han få!

Mest lego, brio og leker med lyd i. Veldig glad i bøker

Skrevet

Ikke så mye dukker her nei, men han har en stor rosa bamse fra jeg var liten som han stadig vandrer rundt med...

Ellers er brio-tralla en slager, sammen med trillebåret.

Favoritten er imidlertidig et leke-kjøkken han fikk til jul. Nå står han og kokkelerer hele dagen, og jeg har fått kjøkken-skapene mine tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...