Gå til innhold

Hva er din historie? Var babyen din planlagt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. mann, ikke planlagt, stakar, men veldig elsket!

2. mann, begynte å planlegge, oi var vist gravid.

3, mann, likt som forrige, men endte i Ma

4. mann, veldig planlagt, gikk 4. prøvep. Og nå bare gleder vi oss, går ikke fort nok;-)

Denne var et såkaldt "uhell" ja, men nå ser jeg på ham som et lite mirakel..

Vi brukte både p-piller og kondom samtidig for å helgardere oss mot å bli gravid.. Men funka visst ikke noe særlig, hehe.. :) Er veldig glad for det nå da:) Men kan ikke fatte å begripe at det er mulig, hihi...

Babyen var ekstremt planlagt :) Vi måtte bare ha bryllupet overstått før vi ville prøve å lage baby. Så uka før bryllupet hadde jeg siste pillemens, og uka etter bryllupet skal befruktningen ha skjedd.

Så den kom som bestilt for oss :) Termin i mai!

Annonse

Tja - her er vi visst ikke helt enige.. Tror d gikk ca 4 mnd uten prev, men hvor han "testet" de mer usikre prevmetodene, og "plutselig" kom beviset for at slike metoder ER veldig usikre..

Jeg vil si planlagt, men sambo er fortsatt "i sjokk" og vi har under 100 dager igjen. Litt slitsomt å føle at man ikke var to om det, på en måte (rart hvordan menn kan føle seg lurt, selv om de kjenner konsekvensene selv ;), men bebisen blir spennende å møte fordet =)

Lukas var vel egentlig planlagt....mnd før trodde eg at eg var gravid, men det var falsk alarm...Vi ble så skuffet at vi bestemte oss for å prøve. Og han satt med en gang =D

Noah var veldig planlagt og satt på første forsøk. Men det endte desverre i en MA i uke 18 =,(

Jenta i magen er og kjempeplanlagt! =D

Første var veldig planlagt. Prøvde i ca. to år før vårt lille mirakel ble unnfanget. Nr. to nå var stakkars ikke like planlagt. Vi var uforsiktige en gang, og da gikk det. Men nå gleder vi oss selvsagt veldig og snuppa får en søster. Hun er 1 1/2 nå, så ser for meg at det kan bli noen hektiske første måneder. Pluss at jeg er student. Men litt utfordringer skal man ha i livet, ellers blir det jo kjedelig. :)

Var ikke planlagt her. Hehehe, babyen er mest sannsynelig "en kjapp en" jeg og sambo hadde før han skulle til noen kompiser....

Litt morsomt, dette er andre babyen i vennegjengen som kommer fra "en kjapp en".

gleder meg stort til babyen kommer... =0)

Annonse

Vi hadde tenkt aa bli gravid, men ikke för om et halvaar senere... Samboeren min er i praksis og vi ville vente til han ogsaa hadde jobbet litt ordentlig - i allefall vite i hvilken retning det gikk, saa overraskelsen var stor da jeg var hos gynekolog for aa sjekke noe annet i underlivet med ultralyd og hun oppdaget et fireuker gammelt embryo. Vi gleder oss masse til sönnen kommer ca.23. mai!

Jeg var egentlig ikke klar for barn nå enda , i og med at jeg ville eie eget hus, bil og ha økonomien i orden .. Men så ble jeg gravid med uhell i sommer, som endte i SA, noe jeg tok enormt tungt.. Sambo har mast om barn i hele 2007 men jeg har bremsa og sagt nei.. Men etter SA`en var jeg veldig klar for baby og det klaffet på første pp , han fridde til meg så¨nå blir det baby og bryllupp, eneste jeg mangler nå er eget hus, men vi har jo en stor fin leilighet så that will do :)

Ganske litt planlagt,går det ann å si det??

Faren min hadde et slag i fjor sommer (det gikk bra med han,gudskjelov) ,og vi reiste hjem til der jeg er ifra. Pga mye stress å følelser den tiden,ble jeg mange uker forsinket. Tanken om barn var plantet... Mens vi var hjemme på denne "ferien" gikk jeg tom for p-piller,og vi konkluderte med at det ikke var så farlig... Fikk mensen rett før vi reiste hjem,å siden har jeg ikke hatt det ;) Full klaff på første forsøk!

SÅ vi var veldig overassket over at det gikk så fort,( jeg har gått på p-piller i 8 år) men kan jo ikke si at det ikke var planlagt heller da :)

Her var det planlagt. Kjøpte eggløsningstest på apoteket. Tisset på pinnen, hadde sex, ble gravid;-) Tenkte det kunne ta tid før vi fikk det til, men det ble full klaff på første førsøk. Skal på 3D om en time....

Liten blanding her... Begynnte å tenke på at vi hadde lyst på barn snart! Men fikk beskjed av legen at jeg ikke kunne bli gravid. Gikk til utredning for å finne ut hvorfor jeg ikke hadde hatt EL på 6 måneder. Så legen sa til meg at jeg ikke trengte ta p-piller, men vips så var jeg jo gravid med en gang. Der tok legen feil gitt... Men var jo det vi ville! Gikk bare litt raskere enn vi hadde trodd, siden legen sa vi mest sannsynlig ikke kunne få barn med en gang. Nå gleder vi oss sånn!!!

:o)

Førstemann var absolutt ikke planlagt. Ble gravid 2 dager etter mensen da kondomen sprakk og angrepillene ikke virket. Så man kan trygt si at guttungen er et under... skulle liksom ikke gå ann å bli gravid da... Far til guttungen ville ikke ha "no unge", ¨så da jeg var 3 mnd på vei var jeg lei av all dritten og valgte å beholde ungen og kicke ut typen.... Ble alenemor som 21 åring.....Har ikke angra et sekund....

Denne gangen er situasjonen helt anerledels, jeg er snart 28 år , gift med verdens herligste mann, og sammen planla vi å få en til... og som vi sier "vi venter vårt Andre barn"...

Vi gleder oss masse alle tre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...