Gå til innhold

Oj, oj, oj...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begitt oss ut i den store barnevognjungelen.. Vet ikke helt hva vi vil ha. Er så mye å velge mellom.. Men vi har kommet over en Basson Duo 2007 modell (ny fra butikk da).. Noen som har erfaringer med den? Positive/negative ting... Sitter å vurderer om den er noe for oss.. Bagen er stor, oppblåsbare hjul (passer fint til vårt terreng), lett å slå sammen, følger med stellebag, myggnetting og regntrekk.... Noen med mer erfaring som kan komme med synspunkter???

Mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er Roma du snakker om har jeg mer eller mindre bare skryt! Noen synes den er stor, men jeg likte den veldig godt! Og jeg har mange bratte bakker å gå til og fra leiligheten... Billig og bra, har fått best i test-stempel flere ganger også.. Anbefales absolutt om du er komfortabel med størrelsen. Som sagt, jeg fant ikke noe problemer med det, den veier litt mer enn en sportstrille selvsagt, men d merket jeg ikke når jeg trillet, kjempegod å trille. Stor og god bag, av de romsligste på markedet.

Skrevet

(Du får helt sikkert noen innlegg fra typiske mennesker som ikke synes denne er stilig nok, og andre som klager på knirking o.l. Men her gjelder det som alle vogner; stelle den som den stelles skal.. Lagre den innendørs og smøre jevnlig, så var ikke dette noe problem i det hele tatt..)

Skrevet

Tusen takk for tipset..

Jeg syns selve vognen var veldig fin.. og føler vi trenger litt stor vogn.. som han kan ha lenge. Og siden liggedelen var såpass stor må det være god plass selvom man har oppi vognpose eller voksi?

Takker masse for meningene dine...

Skrevet

Som sivuna sier, så kommer du nokk ikke foruten dette med personer som mener den knirker (og har et understell som ser billig ut) o.l. MEN, jeg har også lest masse positivt om denne vogna. Virker som det er flest som er fornøyd. Så hvis du velger den så er det nokk et bra valg vil jeg tro :)

Skrevet

deidei: har og sett på denne vognen, men så på www.babydreams.no i går at disse skal gå ut innen februrar, er ikke sikker, men se på den nettsiden du;)

Skrevet

De selger basson på www,deal.no ihvertfall. Det jeg finner på babydreams (samme priser som deal stort sett) er at de kommer i nye farger fra februar. Så står det også noe om at du nå kan kjøpe den som dypvogn og så velge om dy vil ha sportsdel i tillegg, men dette vet jeg ikke om gjelder både Roma og Monza som den andre heter. Du kan også se mye om Basson på www.basson.dk. Her er det også flere Bassonvogner, tror ihvertfall den Grande er enda større i bag o.l. men det vet jeg strengt tatt ikke om er noe man stort sett faktisk egentlig har bruk for...Dessuten vet jeg ikke om de er så lette å få tak i her til lands. Roma har god plass oppi, bagen har liggelengde på 80cm mener jeg, og er bred og god. Voksi synes jeg fort kan bli litt voldsomt i alle bager sånn, har brukt vår helt etter vi begynte med sportsvogn, men for all del; der er god plass til vognposer:) Lykke til! :)

Skrevet

Takker for alle innspill... Det er jammen ikke lett å velge vogn.. Men vi har sett litt rundt i flere utstyrsbutikker og på nett... er nok litt gammeldags i valg av vogn. Syns mange av de "nye" ser spesielle ut.. Men det er nok bare meg som mener det..

Men vi fikk en god pris på Basson Roma duo idag og valgte den.. Føler vi har mye vogn for pengene og mange muligheter for bruk.. så vi er ganske fornøyde nå..

Nå har vi bare å vente til lillemann vil ut av magen..

Takker igjen for mange ærlige og positive innspill...

Skrevet

Jeg tror absolutt dere skal være fornøyde! Det er ei good vogn! Meget aktuell for meg å ha igjen til neste baby, enten den eller en Emmaljunga cerox, der en bare kan vippe handtaket over men ungen er i, i stedetfor å løfte av og på hele sportsdelen.. Men den er jo også dyrere da, så det kommer vel an på økonomien..:) Vi bytta til mindre sportsvogn seinere pga plassmangel for den store og gode bagen når dne ikke var i bruk lenger, men savner den fortsatt innimellom:) Særlig den store deilige handelkurven under! Gled dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...