Gå til innhold

Noen fra Haugesund her?

Cilie with the testpipeboy ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg om dagen, noen som har lyst å finne på noe? :)

Skrevet

hei. jeg er fra haugesund, men er nok bosatt i arendal. synd for eller kunne jeg gjerne funnet på noe med deg

Skrevet

Flytt hjem!! ;)

Skrevet

Hei!!

Jeg bor på Torvastad. er snart 32 år, samboer, gutt på 9, jente på 6 og enda ei jente på 3,5 mnd.

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Haugesund, har en gutt på 3 mnd.

Hjemme i permisjon naturlig nok, men synes i grunn det er ganske ensomt på dagene. Alle er jo på jobb, så dagene er rimelig lange.

Går en del tur, og det er vel det. Skal begynne å trene på aerobicsenteret på fredag, gleder meg!

Tenker dagene dine er litt mer innholdsrike med tanke på at du har 2 til? :)

Skrevet

Jeg er fra Haugesund.31 år med en datter på 3,5mnd som ble født 3 mnd før termin.

Skrevet

Hei Anonym :)

Hva gjør du på dagene? Jeg bor nord i byen.

Skrevet

Jeg bor på Gard.Så nå at jeg var anonym,det var ikke meningen.Jeg har jo ikke vært så lenge hjemme enda jeg,da vihar jo vært på sykehuset i 3 mnd. Vi går stort sett tur hver dag.Ellers sover hun jo mye enda,så da gjør jeg husarbeid.Koser meg med gullet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette var sært, jeg er også født i 1976, i Haugesund, men er ikke fra Haugesund. Syns bare det var artig nick du hadde der. ;p Har bodd i Haugesund i 10 år til sammen, men nå bor jeg i Bergen.

Skrevet

Hei!

Eg skal flytte til Haugesund i neste uke, har ei jente på 3 1/2 mnd og ein gutt på 4 år....

Hadde vert kjekt å gått en tur sammen eller noe en dag? Eller hva sier dere? :)

Skrevet

giggsi/cana:) og alle andre!

Fikk omsider somla meg inn hit igjen.

Jeg går gjerne tur neste uke!!!

Passer enten mandag, onsdag eller torsdag neste uke. Denne uka vi er i nå passer det i morgen onsdag og/eller torsdag.

Er ellers glad i gå på kafe og å være sosial sånn generelt. :)

Hyl ut en dag det passer!! Jeg er med!

Skrevet

Hva med onsdag neste uke? Det passer bra for meg! :)

Håper det passer for alle da...Det blir koslig

Noen må ta ansvar for hvor vi skal møtes, jeg er ikke særlig kjent.... Men jeg finner nok fram altså!! :)

Skrevet

Onsdag neste uke passer helt fint for meg!

Hvor i byen bor du cana, sånn for å finne ut hvor vi skal møtes :)

Skrevet

Jeg blir sikkert med jeg også.Hvamed å møtes ved Haraldshallen? Det er vel en plass folk vet hvor er .

Skrevet

Haraldshallen går fint for meg, med inngangen oppe da?

Skal vi si kl 12? :)

Skrevet

Helt i orden.. Jeg kommer! Må forresten ha med eldstemann på 4, han har ikkje fått barnehageplass enda :) Men det skal gå helt fint!

Vi snakkes da!

Skrevet

Da har vi en date onsdag kl 12! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...