Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber i helsevesenet, så jeg har søkt på en privat turnusbarnehage...

Vet at det starter en helt ny naturbarnehage på Ingeberg som det har vært god-ord om, ellers så er det en privat bhg på smeby, liten koslig med mange hyggelige arbeidere vet jeg. Ellers så har jeg ikke hørt noe negativt om noen.

En artikkel i hamar arbeiderblad for en stund siden ang at en montesorribhg(?) hadde svømmebaseng , som blir flittig brukt.

Står en del om de forskjellige på hamar kommunes sider mener jeg å huske;-)

Annonse

Regner også med at det er stort sett det samme uansett hvilken bhg man er i,noe er bra og andre ting litt mindre bra... Gruer meg også til bhg start....og om sambo er borte i uka og jeg har senvakt...da må tassen være ibhg på min senvakt:-(

Men det går seg vel til, håpe på ny jobb innen den tid kanskje....hehe

Da blir vi kanskje naboer da..

Vi vet ikke helt når vi flytter enda, holder på å selge hus her så det er litt avgjørende hvor fort det går. Søkte på Solvang barnehage jeg, trodde ikke jeg hadde gjort det, men hadde visst sendt registreringen uten at jeg var klar over det, fikk brev om det fra Hamar kommune i dag:)

Annonse

Ja, vi har også stor nytte, og glede, av hverandre. Gleder meg til hvert treff. Og barna ser ut til å trives i hverandres selskap. Ta kontakt med helsestasjonen da dere flytter til Hamar, så kan de sikkert ordne en plass i en barselgruppe. De er hyggelige og veldig imøtekommende på helsestasjonen her.

Heisann "gullethea":)

Hyggelig. Jeg er også 26 år, vi har også ett koselig gammel hus som er halvveis pusset opp og som vi skal fortsette med. Leier det ut nå, så vi setter av litt tid før vi flytter ned til å pusse opp resten. Moro å holde på med litt sånn synes jeg.

Er du fra området?

Mona

gullethea: Ser du også er fra Stange...bor du i nærheten av sentrum eller? Ser at barna våre er omtrent like gamle også,jenta mi blir 5 måneder 29 januar :) Kanskje vi ses på helsestasjonen :o) Er med på barselgruppe der jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...