Gå til innhold

Hvordan kommer man seg til mummidalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det dyrt? Prøvde nettopp å booke meg inn på hotellet i dyreparken, men der var det nesten fullt allerede:(

Noen som vet om det er prosjekt å komme seg til legoland?

Skrevet

Men legoland er jo Danmark då;-)hehe..

Nei,vanskelig?Med god planlegging skulle vel ikkje da vera veldig vanskelig...Men med unger kreves det vel litt meir planlegging....

Skrevet

Nå skal du høre; Vi var i Mumidalen for 2 år siden, oh det er en av de morsomste og beste ferien vi noen sinne har hatt, Imidlertid passer det best å dra til mumi dalen med barn som er fra 4 år og oppover. Dette fordi de skal ha utbytte av turen. Beregn også 2 dager i mumidalen. Forøvrig er det masse annet å ta seg til der borte.

I allefall; Mumidalen ligge i byen Naantali i Finland, ca 40 min fra Helsinki. Bor du sør i Norge er det snarest å fly, men det går båt til Helsinki/Åbo i Finland fra feks Stockholm.

Vi bor i Nord Norge og reiste fra Umeå og over til Vasa, Vasa er ca 60 mil fra Naantali, 7-8 timers kjøring.

Skal man besøke Mumiedalen anbefales hotellet Naantali Spa, et utrolig fint hotell. Hjemmesiden deres er;

http://www.naantalispa.fi/svenska/index.html

Utrolig fint hotell, og god mat.

Lurer du på mer ?

Skrevet

Jeg henger meg på deg. Var der for 2 år siden også. Kjempekoselig! Ikke så mye fjas og juggel som i andre parker heller. Og Mummitrollene tok seg god tid til å hilse på alle barna. Mine var da 2 og 7. Vi bor i Oslo, kjørte til Stockholm og tok ferja til Åbo/Turku, bodde to døgn i Naantali (Bodde på Naantali Spa hotell), kjørte deretter til Helsinki (ca. 15 mil) bodde en natt på hotell der, og tok så båten fra Helsinki til Stockholm. . HEELT supert! Kjøpte pakketur gjennom Stena Line, og betalte ca. 4500 for båt, hotell, og inngangsbilletter for alle oss 4. Syns det var billig jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...