Gå til innhold

forvirring rundt mulig graviditet


kako64

Anbefalte innlegg

Hei! Nå må jeg spørre dere som er her hva dere tror... Min historie er følgende: Mens 7.12., begynte da på Pergotime, tok eggløsningstest og hadde da el rundt 24.12. :-). Fikk mens 11 dager etterpå, den var "vanlig", men varte kortere enn normalt, ca 2-3 dager. Tenkte at dette hadde jo sikkert gått i vasken. Skulle ta ny el test nå for noen dager siden, den dagen jeg testa hadde jeg en svak strek nr 2, dagen etter der igjen var det ingen strek, to to tester samme dag, morgen og kveld, begge var uten synlig test-strek. Omtrent samtidig fikk jeg ømme bryster, de har bare blitt ømmere og ømmere for hver dag som går. Jeg er veldig usikker nå, særlig mtp den el-testen. Jeg brukte el-test som kjøpes på apotek. Husker ikke navnet, men 7 tester i pakka, koster ca 300. Nå lurer dere sikkert på hvorfor jeg ikke bare kan ta en graviditetstest, og det skal jeg nok gjøre etter hvert, men kommer meg ikke på apoteket de nærmeste par dagene. Jeg er en godt voksen dame som har en liten en fra før på 4 år, ønsker meg en til før det er for sent..... Jeg har vel ikke noen spesielle symptomer utover ømme bryster, eneste må være at jeg har begynt å kjenne litt smerter/ømhet i lysken, det hadde jeg under forrige graviditet og ganske lenge etter førsel. (bekkenløsning). Har også mensmurringer fra tid til annen, men ellers er jeg vel som før :-). Man kan jo fort innbille seg både det ene og andre symptomet, så jeg prøver å være nøktern. Men jeg lurer veldig på den el-testen jeg tok og nå er jeg litt utålmodig i og med at jeg ikke får testet på et par dager... Har noen synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...