Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei jenter! er det flere som føler seg litt.. hva skel jeg si - overstyrt av de små i magen? jeg var kjempeheldig i førsten av sv.skapet.. ikke kvalm, svimmel eller noen ting.. nå er det knappe 4 mnd igjen, å ligger jeg på siden er hoftene vonde, ligger j på ryggen hopper hjertet nesten at av halsen min for det slår så fort, halsbrannen er der og så fort jeg kommer meg opp i sittende stilling renner blodet ut av nesen min.. halve natta ligger jeg og skvetter til for der sparker og snur seg i alle retninger hele tia.. i går var magen min fullstendug " deformert" i et par min, tror han snudde seg m skuldra ut eller noe, for ble smalt på sidene og dobbelt så stor mage som det j egentlig har på midten:) jeg er så heldig å ha to i magen, både gutt og jente ganske sikker på at de kommer til å bli aerobic instruktører begge to Jeg er så fantastisk heldig som er kvinne og skal få oppleve dette her, og få føde barn og "hele pakka".. og i tillegg har j verdens beste mann, som kommer til å bli verdens beste pappa!! så heldige vi er jenter!! fortsatt lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136627844-flere-som-f%C3%B8ler-at-noen-har-overtatt-stytringa-over-kroppen-deres/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 23. januar 2008 #2 Del Skrevet 23. januar 2008 Koselig innlegg da, tihi, trakk litt på smilebåndet. For selv om alle plager så er det så verdt det;-) Selv føler jeg meg ekkel og lite glad for å gå gravid denne gang, tidligere har jeg gått gravid og følt meg så flott, har 2 gutter, så kan jo være ei jente denne gang;.-) Det sies jo at jentene tar skjønnheten fra moren, for mye skjønnhet igjen er det ikke ihvertfall......hehehe Men det er så verdt det. Gleder meg til å se huleboeren min som ligger inni der å har det sikkert heilt perfekt! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136627844-flere-som-f%C3%B8ler-at-noen-har-overtatt-stytringa-over-kroppen-deres/#findComment-136628778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå