Gå til innhold

Flere som føler at noen har overtatt stytringa over kroppen deres? :)

Anbefalte innlegg

Hei jenter! er det flere som føler seg litt.. hva skel jeg si - overstyrt av de små i magen? :) jeg var kjempeheldig i førsten av sv.skapet.. ikke kvalm, svimmel eller noen ting.. nå er det knappe 4 mnd igjen, å ligger jeg på siden er hoftene vonde, ligger j på ryggen hopper hjertet nesten at av halsen min for det slår så fort, halsbrannen er der og så fort jeg kommer meg opp i sittende stilling renner blodet ut av nesen min.. halve natta ligger jeg og skvetter til for der sparker og snur seg i alle retninger hele tia.. i går var magen min fullstendug " deformert" i et par min, tror han snudde seg m skuldra ut eller noe, for ble smalt på sidene og dobbelt så stor mage som det j egentlig har på midten:) jeg er så heldig å ha to i magen, både gutt og jente :) ganske sikker på at de kommer til å bli aerobic instruktører begge to :)

Jeg er så fantastisk heldig som er kvinne og skal få oppleve dette her, og få føde barn og "hele pakka".. og i tillegg har j verdens beste mann, som kommer til å bli verdens beste pappa!! så heldige vi er jenter!! fortsatt lykke til!!

Fortsetter under...

Koselig innlegg da, tihi, trakk litt på smilebåndet. For selv om alle plager så er det så verdt det;-)

Selv føler jeg meg ekkel og lite glad for å gå gravid denne gang, tidligere har jeg gått gravid og følt meg så flott, har 2 gutter, så kan jo være ei jente denne gang;.-) Det sies jo at jentene tar skjønnheten fra moren, for mye skjønnhet igjen er det ikke ihvertfall......hehehe Men det er så verdt det. Gleder meg til å se huleboeren min som ligger inni der å har det sikkert heilt perfekt! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...