Gå til innhold

Fortelle pappa ?


HøstBaby <3 Elias

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt noe særlig forhold til faren min, dvs, han har vel ikke villt hatt noe med meg å gjøre, men det har vært litt frem å tilbake. Etter en stor krangel rundt min 18 års dag snakker jeg ikke lenger med noen fra hans side, tanter/onkler, farmor og farfar... Men det jeg lurer på nå da, siden jeg venter en liten, burde jeg fortelle ham det ? Eller bare la han finne ut av det selv på en eller annen måte.. Hva er rett ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stockholms tjej

jeg syns ju om han ikke har førsøkt hålla kontakten med deg og dere ikke er venner så hadde jeg ikke giddet å legge kalorier på han...han virker ju ikke vare så snill då ettersom han ikke har gjort så mye for å hålla kontakt med deg....fast va føler du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet liksom ikke... Det skal fryktelig mye ting til for å holde meg langsint, kun en ting holder meg langsint nå, ¨å det er ikke han, men samme det.. Uansett, er jo ganske sint på ham for hvordan han har oppført seg, så er bare usikker på hele greia.. Får nesten se.. :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stockholms tjej

ja jeg skjønner godt at du er usikker på va du ska gøre....håper de ordner sig for deg=) å grattis til baby=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du lyst til selv da? Prøv å legg til side hva andre syntes du burde eller ikke burde gjøre. Ditt valg blir uanestt det som er riktig for deg nå.

 

Det å vente en baby er jo STORT og man vil jo ofte dele det med hele verden (ihvertfall vil jeg det ;) ). Vet hva fammilie konflikter er, men ingen er like. Hverken konfliktene eller menneskene som er inblandet. Har du lyst til å ringe han og si han skal bli bestefar så gjør det :) Vil du la han finne det ut via rykter så la han få det den veien. Uansett så finnes det ikke noe rett og galt her....

 

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den krangelen med resten av familien på din fars side da? For det kan jo være at de ønsker å ha kontakt med deg. Og kanskje du da evt kan fortelle det til farmor og farfar hvis du ikke har noe imot dem, så kan jo din far få vite det gjennom dem. Men skjønner at det er vanskelig da... Jeg har slekninger jeg har mistet kontakten med på grunn av at de har kranglet med en annen i familien. Og det synes jeg er kjempetrist. Skjønner at de ikke vil ha kontakt med han, men synes det er dumt at de tar hele slekta med seg.. Men jeg kjenner jo ikke din situasjon, og du må kjenne best selv hva som føles rett for deg. Kanskje din mamma kan gi råd også? Masse lykke til i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jo ikke bakgrunnen til deres krangel, MEN:

kanskje dette er en god anledning til å prøve å få kontakten med familien din igjenn? Såfremt du ønsker det selv da....

når det kommer til dumme familie krangler så er det slik at dess lengre tid det går, dess vanskeligere er det å gjenoppta kontakt og fornye bånd.

sett deg ned og tenk godt! hvis du ønsker din far tilbake i livet ditt så finnes det ingen bedre anledning å gjøre det enn nå....

og hvis reaksjonen er noe annet en 100% positiv etter den hånden du strekker ut. vel, til helvete med han....

Men prøv!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur jeg bare hadde sendt han en sms og skreve..vile bare informere om at du skal bli bestefar/morfar. litt sånn kaldt på en måte..men det er jo meg da..for hadde jeg hatt en far som ikke gadd å holde kntakten med meg, så hadde jeg ikke lagt mere energi en dette i det nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...