prebs Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Kathinka heter niesen min, så jeg liker det godt nå : ) Men ville skrevet med H, det er vanligst.
maria isabell Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 liker desse navnene kjempegodt,men tørr ikke kalle ungene mine for det, de blir for rosa,er redd de blir ertet..men de er veldig fine...ka med kathrine det er jo nesten likt og litt mere vanlig...ellers liker eg kathinka best:)
Vannmann35 Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Liker ingen av dem spesielt godt, men begge er ok. Synes kanskje Kaisa er et finere navn...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Catharina - et rosa navn? Jeg er helt uenig! Jeg synes kanskje det blir litt tungt, som første fornavn. Et typisk navn som gir kallenavn som "Katta". Men at det er vakkert!? Helt nydelig! Jeg kjenner flere som heter det som andre fornavn. Helle
~Buffalo~ Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Synes heller ikke dette er rosa navn, men de er heller ikke så fine synes jeg:(
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Ikke fine i det helt tatt. Rosa og billig.
ma-85 Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Synes ikke navna er "rosa", men ikke helt min smak. Katrine er penere.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Katarina liker jeg kjempegodt. Katinka blir kanskje litt "rosa"... Ellers liker jeg Christina og Erica.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Takk for svar Hvilke dobbeltnavn er fine med Katarina? Hi
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Ville ikke brukt Katarina som første fornavn, blir veldig tungt med et så langt første navn og deretter enda et navn (eks. Katarina Sofie). Hvis du skal ha et navn til, ville jeg satt Katarina som andre fornavn, og hatt et kort navn først, for å gjøre det enklest mulig å uttale. Eksempel: Ina Katarina Ava Katarina Ada Katarina Mina Katarina ...osv...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 Enig i Ava Kartarina - det nar knallfint! Ava er jo et et kjempefint navn, og det sto i stil til andrenavnet Ellrs ville jeg kanskje valgt Oda katarina, det er også kjempesøtt
Katharina88*Angelica08 Skrevet 26. januar 2008 #14 Skrevet 26. januar 2008 For ROSA!!??? Det er det frekkeste jeg har hørt!! Begge er fine! Men HELT klart KatHarina som er finest, med H!! Jeg har ALDRI blitt mobbet, eller fått høre noe som helst negatvit om navnet mitt! Og ikke jeg ROSA heller, jeg står på skateboard, snowboard, og går i baggy bukser! Og fargen rosa, neeei uff!
Katharina88*Angelica08 Skrevet 26. januar 2008 #15 Skrevet 26. januar 2008 Og jeg er helt klart ikke BILLIG heller! Blei nesten litt frustrert av disse frekke komentarene Hvis du bruker Katharina som andre navn, syns jeg du ødlegger navnet. Det er jo så fint! Også vil du ødlegge det med og sette et annet forran!? Nei.. da kan du jo like godt la vær og bruke Katharina da, for hun kommer jo bare til og bli kalt første fornavn, som da skal bli et kjedlig kort et framfor det lange fine.. Jeg har aldri blitt kalt katta heller, bare Kath, Kathy og Talla!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #17 Skrevet 2. februar 2008 Synes Katarina (med eller uten h) er nydelig! Absolutt. Absolutt ikke rosa.. Den skjønte jeg ikke helt, nei :-P Kanskje litt "tungt", på samme måte som Aleksandra, Victoria ol. Men jeg heter jo selv Victoria, og har ingen problem med å ha noe somme kaller et "tungt navn". Katinka synes jeg også er nydelig, selv om jeg hadde ei katte som het d ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #18 Skrevet 2. februar 2008 Blir nok Catharina hvis jeg får en jente til. Eller Katharina. -Med C eller K? Hva er finest? Vil ha Catharina som navn nr 1. vet ikke navn nr 2 enda. Hi
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #19 Skrevet 2. februar 2008 Katarina Pernille Katarina Josefine Katarina Amalie Katarina Henriette Katarina Dorothea
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #20 Skrevet 2. februar 2008 Catharina Josefine Catharina Henriette likte jeg Hi
Katharina88*Angelica08 Skrevet 3. februar 2008 #22 Skrevet 3. februar 2008 Katharina med H... Det ser penest ut.. Jeg syns det mangler noe om man skriver uten H. Jeg syns bare hun skulle hete Katharina og ikke dobbetnavn.. Det ødlegger liksom og putte på noe mer på det navnet. .Da ender man med og bli kalt no helt annet enn det hu heter
Katharina88*Angelica08 Skrevet 3. februar 2008 #23 Skrevet 3. februar 2008 Og absolutt med K og ikke C
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #24 Skrevet 3. februar 2008 Hvorfor ikke C? Storesøster har to navn. Derfor vil jeg at neste også skal få to Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå