Gå til innhold

Var på ul i dag. 10+4

Anbefalte innlegg

Det var rare greier. Fikk en innvendig ul i dag for å se at alt stod bra til.

Jeg så et hode og to armer. Heldigvis ikke tvillinger, hehe..

Også hørte jeg hjerte som slo. For en lettelse.

Ville bare skrive om det. Er så fantastisk å være gravid!!! Igjen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136627047-var-p%C3%A5-ul-i-dag-104/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vel alltids dukke opp en til underveis. Nabodama mi så bare en på ord.ul i uke 18, og 1 1/2 mnd før termin, var hun på en tilfeldig sjekk, og der dukket det jaggu opp en til. Så det finnes slike muligheter, men jeg tipper jeg har bare en.

Hvorfor får dere tidlig ul?

Jeg måtte be på mine knær for å få det. virkelig. jeg truet med å bytte lege hvis ikke.

Jeg hadde en SA i sommer, og innsisterte på å få se om jeg hadde en liten skapning inni meg. Drømmer ofte at den er der, men at den kke lever lenger. Sambo også ønsket å få det bekreftet med ul. Han føler det jo ikke på kroppen sånn som meg.

Hcg-prøver måtte jeg be om selv også. De var bra de også, så nå er det bare å ruge i vei;-)

Hvor holdt du til igjen? Uansett, der du bor, er det private legesenter der? husk du kan betale for det og, hvis legen din er kjip, for han skal ikke nekte å ta ul på deg, det er mer og mer vanlig å ta tidlig ul virker det som.....

Jeg bor i oslo, og betalte en lege for ul på oslo city... koster litt, men det er verdt det.....

Annonse

Det er privat der jeg holder til, men ville gjøre alt jeg kunne for å slippe det. Hadde gjort det hvis jeg måtte.

Er mye penger i disse måneder.

Hvis vi ikke ser skjønn i uke 18, koster vi heller på oss litt da, og bestiller privat.

Syntes bare jeg hadde rett til tidlig ul siden jeg hadde sa sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...