Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Da jeg var på ultralyd i uke 18 fikk jeg beskjed om at jeg hadde forliggende morkake, og at hvis jeg begynte å blø måtte jeg kontakte sykehuset med en gang. Rakk ikke å spørre i det hele tatt om eventuelle forsiktighetsregler jeg må ta. Har vært inne på nettet og lett etter informasjon. Så da svar som andre har fått i forhold til å holde seg borte fra sex, ikke trene, ta det med ro osv. Jeg har i de to siste svangerskapene hatt blødninger (uten forliggende morkake), og premature rier, så jeg ble litt bekymret nå. Har ikke time til jordmor før om 12 dager, så jeg vet lliksom ikke helt hvordan jeg skal forholde meg. Har en hektisk jobb, og barn på hjemmebane som krever sitt. Noen her som har fått gode råd om hvordan de skal forholde seg ved forliggende morkake? Eventuelt, hvordan opplevde dere det når dere blødde - var det mye blod, var det vanskelig å stoppe blødningene osv.? Jeg vil nødig på sykehus denne gang, ikke før fødselen er i gang i hvert fall, og det håper jeg ikke vil skje før termin nærmer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå