Gå til innhold

Kan noen svare på dette???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

neida............mener push-ups. Greier 100 nå..........for et år siden klarte jeg så vidt 10!!!!!!!!!!!!..........men...........øvelse gjør jo mester og sant nok det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm om du klarer 100 ordentlige push ups blir jeg litt imponert..

 

Hvor mye du forbrenner kommer litt an paa vekt osv da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet at push-ups er når du står på tærne og pusher deg opp.. og trener bryst og triceps? himla imponert om du ikke mener situps...og om du tar disse push-upsene i ett vil det si at du har en cirka løftevekt på 30-35kg x 100 med dine 50kg...nææ, sorry, mac...dette må jeg bare se reallife for å tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Hmmm....Da må jo jeg bare spørre deg: Tror du jeg sitter hjemme å finner på ting ,for så å skrive innlegg her å be om svar??? neida.....og jeg mener ikke situps...Setter fortsatt pris på svar på det jeg lurte på :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei, var absolutt ikke meningen å virke nedlatende..jeg er bare en realist og har levd et regelrett "treningsliv" med alt som hører med der..så synes bare det var litt vel imponerende med dine 50 kg...er du veldig senesterk av deg eller? :)

Hvor mange kalorier du forbrenner på 100 situps..tja, kommer jo an på hvor lang tid du tar dem over, og om du tar dem i sett.. men vil kanskje tippe et sted mellom 300-400 kcal i timen? hvorfor lurer du på det egentlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn link til liste paa ett anna innlegg, der ser du per time, hvor mange kalorier du forbrenner paa det meste, til og med husvasken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...