trønderpia 35 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Da har jeg vært på siste ul og kontroll før de kommer Godt å tenke på det også. Begge damene er ca 2800 gr og alt var bare bra ellers.. Har vært veldig plaget med luft smerter den siste uka, og legen mente det at hvis det fortsatte og var skikkelig ille skulle jeg kontakte dem og evnt bli tatt før den 4 feb. Og ille er det til tider. Våkner om natt med at jeg vil sprenges.. Men sånn er det... Snart ferdig nå :)
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Så gøy at det nærmer seg:) Vil bare si lykke til.
nå er vi fem Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Så deilig å ha en dato som ikke er så langt unna:-)) Vil ønske deg lykke til med de få dagene som er igjen av svangerskapet og masse lykke til med fødselen!!
bøllefrøene Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 tenk at du snart får hilse på de små... heldig du... lykke lykke til.. og gi lyd fra deg....spent..
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Jeg vil også si lykke til så spennende,og fin vekt på de små :)jeg er såå spent på hvor lenge jeg klarer og bære mine nurk,og på hvor store de greier å bli
trønderpia 35 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2008 Sier takk for alle lykkeønskninger Jeg blir vel å treffe på disse sidene en stund til fremover tenker jeg. Høydepunktet i hverdagen og følge med dere og hvordan det går. Vil med det samme ønske alle dere også lykke til
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Lykke til fra meg også! Håper du får en riktig flott tid sammen med dine små jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå