Gå til innhold

Jobber dere?

Kanskje snart? *igang igjen *

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isaafall hvilken jobb har dere??

Jobber selv som konsulent..;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykepleier, men har hatt lang permisjon og er hjemme nå.

Skrevet

Jeg jobber med regnskap, så jeg sitter mest på baken dagen lang og jobber med tall, det er nok kanskje greit med kontor jobb i disse dager når man er igang med IVF, sliter noe, holder på å sovne på møter og forran data skjermen. Men jeg har vært borte fra jobben, ettersom jeg spyr når jeg ikke kan ta migrene medisiner, så da må jeg pent forlate pulten min og reise hjem. Men det er vært det dersom dette ender med en liten baby eller to.

Skrevet

Jobber som internadvokat i et oljeserviceselskap, hvor det er tett med møter og mailer hver dag, og knappe anbudsfrister. Så når en er borte pga sykdom som nå, så blir det fort mange som skal ha tak i en og mange å forklare seg for. Men men, prøver å tenke at jobben skal få seile sin egen sjø for nå er IVF prosjektet viktigere :)

Skrevet

Ikke sykemeldt!

Kontorjobb med endel stress, mas, tidsfrister og stooooor arbeidsmengde. Prøver å droppe overtid nå, og ta bedre vare på meg selv.

Skrevet

Ja, jeg jobber:-)

er pedleder i en barnehage, men mye å gjøre hver dag og endel tunge løft, så jeg lurer på hvordan det kommer til å bli:-) sitter ikke mye stille i løpet av dagen.

vi får se hva som skjer fremover.

men med veldig forståelsesfulle kollegaer og Leder så skal det vel gå bra;-)

Skrevet

Hei

Ja jeg jobber også. Er også ped.leder i en barnehage og har veldig forstålesesfulle kollegaer.

Har valgt å være åpen om forsøket denne gangen fordi jeg vet jeg blir utrolig surrete når dagen for innsetting nærmer seg. Og det kan bli veldig frustrerende for dem, da er det bedre at de har en forklaring på at jeg ikke henger helt med.

men ser det an til uka,orker jeg ikke jobbe så orker jeg ikke. Med meg blir det litt alt eller ingenting. Ikke uvanlig med 11-12 timers dager på meg..........

Skrevet

Jepp, jeg jobber. Er omsorgsarbeider.

Etter endt barselpermisjon så var jeg så heldig å få 50% kveldstilling på sykehjemmet. Passer utmerket, for da kan jeg være hjemme med lillegutt hver dag og kose meg med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...