Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hva driver dere med paa fritida?? (annet enn aa proeve paa en liten en ;-) )
Kobra Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg syr og syr og syr... Du kan jo ta en titt på bloggen min www.overland-design.no
lilly01 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 gud så fine ting du gør Kobra. Viss det slår til i magen her så har du en kund på rappen. De luverna var fantastiske. Jag stricker hekler og leser jag. Og en annan hobby er att trene barn i turning.
74skytte Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Kobra! Så mye fint du har laget. Jeg ble veldig imponert! Det kan være at jeg kontakter deg en dag for å handle litt. :-)
Kobra Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Tusen takk jenter Så koselig at dere liker det jeg lager!! Er så kjekt å sy!! Holder på med en til mai tei...eller egentlig 2 stk holder jeg på med...må bare vente på thaisilken som jeg har bestilt...
lilly01 Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Kanske snart?lei av o vente! Vad driver du med sjelv egentlig? Har du noen hobby?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2008 Hei Lilly01, har vel egentlig ingen hobbier saann sett.. Studerer en del paa kveldstid, men anna enn det liker jeg aa lese og loepe..Loep 2 halvmaraton i forrifjor (fikk ikke anledning til noen i fjor), men skal proeve paa ett i april ;-) OG jeg skal kjoepe meg symaskin, saa kanskje jeg blir hekte paa det.. Og kanskje Kobra kan komme med tips da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå