Gå til innhold

er det ingen som har brukt baby call før siden ingen vil svare meg hva dere synes er best eller rett og slett fornøyd med???

mammalade4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bruker phillips sin, kjøpt på elkjøp.

Mellomgod, helt grei i bruk babycall.;)

tror ikke den var så veldig dyr heller, men husker ikke akkuratt prisen;)

jeg er alenemor og hadde dårlig råd.kjøpte kriseløsning på europris til 250 kr.den fungerer kjempe fint.trenger ikke å bruke masse penger på dyrt utstyr når man kan bruke lite på utstyr som faktisk funker

Jeg er helt enig med deg alenemor. På forrige banet kjøpte vi den dyreste babycallen. To ganger måtte vi få den bytta fordi den ikke virket etter 2 uker. Den kosta ca 1200 kr. Vi fikk ikke pengene tilbake fordi de hadde som policy at de skulle klare å reparere den eller bytte den inn i en ny en.. Å jeg irriterte meg grønn, så denne gangen skal jeg kjøpe en billig en..

Jeg kjøpte topcom sin på clas ohlson til 2-300kr tror jeg det var, og er kjempefornøyd! Den har god dekning, jeg kan gå over til naboen en liten tur og fremdeles høre klinkene klart. Enkel å bruke, lett å stille inn på kanalene, bra volum, og har tastelås.

Svigersøstra mi har en til rundt tusenlappen, og den skurrer og virker dårlig hos naboen, og har alt for mye funksjoner og innstillinger... hun er misfornøyd.

Goooo Topcom! =)

Annonse

• 2 uker senere...

Har hatt både dyre og billige vi. (De har fått endel smeller :-) så derfor har vi byttet noen ganger). fornöyd med begge deler, eneste jag kan rekomandere er att du kjöper en med to eller flere kanalerpå. Den ene vi har nå (har 2 barn) har bare en kanal og da får vi inn andre callere om vi besöker folk i blokk. Den er foresten dyr, Phillips, men ikke så bra som den med flere kanal muligheter.

Vi har hatt tre forskjellige. En fikk vi i gave av noe n( husker ikke hvem) Den var ikke bra, suste hele tiden. Så arvet vi en og den var fem år når vi fikk den og vi brukte den i 2 år før far klarte og miste den i do ( av alle steder. Var veldig fornøyd med de. Husker ikke navnet på disse to. Vi har kjøpt en ny nå siden vi venter på nr 2 den gav vi 600 for i sverige og den heter Padwico og den fungere veldig bra.

Husker ikke hvilken type, men mener vi har Philips.

Det positive er at den funker bra. Den har lang rekkevidde, noe som er supert for grillkveld i hagen mens de små sover inne i sengene sine.

Det negative er at den funker for bra. Dersom naboene bor tett.. Har våknet av at naboungene skriker og vår babycall har fanget det opp. Vi var fire mødre med samme babycall i gata vår.. Vi fant ut hvem hverandre var og ble enige om at vi fordelte oss på de to frekvensene, to på hver. Det hjalp en del. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...