Hanne19 *termin 11 juli:)* Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg vet ikke kjønnet på babyen enda, men har funnet et jente navn vi liker. Nathalie er navnet om det er jente. Vi er usikkre når det gjelder guttenavn, har tenkt litt på Mathias. Noen som har noen gode forslag? Venter babyen i slutten av juni begynnelsen av juli.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Mathias er et veldig vakkert navn, men dessverre veldig mye brukt. Andre forslag: Anton Albert Brede Haldor Oskar Viktor
Vannmann35 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg liker hverken Nathalie eller Mathias, så redd vi har veldig ulik smak - men kan jo prøve meg likevel. Hva med: Sakarias Philip Niklas
Gulp Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Både Nathalie og Mathias er kjempefine:-) Andre forslag til gutt: Andreas Benjamin Christoffer Henning Jonathan Leonard Mikael Nicolas Petter Peder
*mamman til tw og bi* Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 våre gutter heter Bård Inge og Thor Willhelm i tillegg liker jeg: sedrik tristan karstein adrian simen lòke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå