Gå til innhold

Dere som ikke er gravide igjen...men som har tenkt å få en til

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har veldig lyst å få en til tett med førstemann.. Men har ikke planlagt når.. kommer ann på når eggløsningen kommer.. men jeg må jobbe slik at jeg får permisjon.. ellers har vi ikke økonomi til det..

Jeg er helt imponert over dere som er gravide igjen så fort. Jeg vil bare slappe av og kose meg med 1 åringen min sålenge. Og så selvfølgelig jobbe meg opp så jeg får permisjonspenger til neste gang. Om vi skal ha flere barn, vi har faktisk ikke bestemt oss enda. Var så veldig mye plaget sist svangerskap, og det sitter igjen enda. Så jeg har ikke glemt så fort - dessverre. Men hadde jo vært kjekt med lillebror eller lillesøster til jenta vår da :-) Men vi får se...

Annonse

Jeg kunne gjerne ha tenkt meg en til slik at det ble 2-2,5 år i mellom, men da har jeg mest sannsynligvis akkurat blitt ferdig med å studere og har kun fått jobbet i et par måneder. Det blir nok mer sannsynlig at det kommer en ny i 2010, altså 3 år mellom, hvis alt klaffer da selvsagt :o)

Vi har akkurat begynt prøvingen! Er i første pp nå, og venter (ikke:)) mens om 1 1/2 uke. Håper selvsagt på en positiv graviditetstest da!!! Sønnen vår er akkurat et år nå.... Vi tenker bare å hoppe i det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...