Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med spray???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Under nedregulering tokk jeg en spary i hvert nesebor 2 ganger i døgnet, dvs 4 spray. Nå når jeg holder på med Puregon så prøver jeg å ta annaher gang ettersom jeg er på 1 spray morgen og kveld. Men jeg følger ikke dette slavisk for nå er jeg så sår og blør fra det ene neseboret. Det spiller ingen rolle sa de til meg i Porsgrunn, men for å spare på slimhinnene så hadde det nok vært best å tatt andver gang dersom man kan det. Forresten så gleder jeg meg til eggløsningssprøyta så jeg kan stoppe med den helsikkes sprayen. Dersom det blir en neste gang så foretrekker jeg sprøyter pga min allergiske reaksjon, selv om det er mere tungvint.Jeg tror jeg er den enneste som hater å brukespray kontra sprøyter, så jeg er en av de unormale der.

Jeg har begynt på spray i dag; er veldig ubehagelig i nesen i ca 30 min etterpå. Er usikker på hvordan jeg kommer til å bli etter flere dagers bruk... Hvordan har dere det i forhold til bivirkningene?? Jeg er overbevist om at jeg kommer til å få alle... ;)

Onsdagsklem

Jeg skulle spraye 4 ganger om dagen. Jeg sprayet kl. 7, 12, 17 og 22. Da tok jeg annenhver gang. Det ble ganske greit etterhvert. kl 7 og 17=høyre, og 12 og 22=venstre. Jeg fulgte pakningsvedlegget, men det er nok ikke så farlig om du skulle ta to ganger etter hverandre i samme nesebor. Merket litt ubehag rett etter noen ganger, og kjente også smaken noen ganger, men ikke hver gang.

AniBer jeg regner med at du slipper unna mine problemer, de i Porsgrunn ville nesten ikke tro på meg når jeg kom med at jeg er allergisk for nesespray da jeg ringte og spurte om det var geit med allergi dråper til øya, det har ikke skjedd før. Men bevisene har jeg øynene mine hovna opp som ballonger 3 ganger hitill har vært hos fast legen min og allergi er det og ikke noe annet, med neseallergi de luks også, og av dette blir det temmelig sårt og neseblod. Det blir siste gang det blir pray for min del, tror ikke jeg orker en runde til med dette i tillegg til andre bivirkninger, da er det bedre med sprøyter heleveien for meg. Foresten føste øye hovnet opp på dag 2 med nesespray på kvelden 1 time etter siste dose.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...