Gå til innhold

oi der var det tre der.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på tidlig ul i dag, uke 12+3 og der var det tre! er ikke vant med tanken enda og har ikke gått opp for meg. har ei datter på 3 år fra før, jeg og sambo er glade for og være gravide, men hadde bare reknet med og få en. ble gravid helt naturligt. og så er det 3? noen som har 3 her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow gratulerer så mye:-)

hehe ja kan tenke meg at dere ble en smule skjokket ja.

så vit så jeg vet er det en til her med 3 hun kaler seg kjærligshetfrøene.

lykke til videre

Skrevet

Gratulerer så mye. Kan også tenke meg at sjokket ble stort, men tipper når det begynner å gå opp for dere blir det kjempegøy! Lykke til.

Skrevet

Hei og masse gratulasjoner :)!!!

jeg ska også bli trillingmor:) Kan tenke meg hvordan du føler akkurat nå :) Her har det første sjokket har lagt seg, og allt går bra hittil.Jeg er nå snart 23 uker på vei,22+4 idag.Jeg har 3 fra før på 18,11 og 4(snart 5 år),og sambo har ei jente på 9,så her blir det full rulle etter hvert ;).

Jeg har enda ikke helt vent meg med tanken,blir liksom påmint,hver gang på kontroll,og når de sparker villt i hele magen.

Vi var på tidlig ul i uke 8+ pga blødninger,da vi fikk overraskelsen.

Hvordan e formen din?

Skrevet

Hei:)

GRATULERER:)

Lykke til:)

Skrevet

Hvem spør om hvem som er seriøs?,vanskelig med disse anonyme skriverne,jeg foreslår att Hi lager seg en profil og nick,tviler på att noen kødder m noe sånt.men vem vet.

Jeg er i alle fall dønn seriøs,går ikke ann å kødde om noe sånt :)

Og håper det er sant for jeg føler meg utrulig ensom med trillinger i magen.

Skrevet

Gratulerer så mye,

wow 3 i magen er jo bare helt fantastisk.

(har 2 i magen selv)

og hvem skulle skrive inlegg her som er tull?

hittils har dette vært et helt fantastisk forum med masse flotte folk!

Skrevet

gratulerer:) måtte bare si det:) nå vart eg så glad på deres vegner så koselig at det er to i samme situasjon,kan tenke meg at kjærlighetsfrøene vart glad nå:) hører egentlig til på første trim men der er det så dårlig miljø at eg må av og til inn her å lese, da blir eg i så godt hummør,dere er jo så snille og gode mot hverander:) lykke til videre:) tenk trillingmamma:)

Skrevet

Vi var på tidlig ul i uke 8, og da så en gammel svensk gynekolog bare 2. Etter en blødning i uke 10 fant de 3 på ul på sykehuset. Er nå 12+1 og det har vel ikke gått helt opp for oss enda. Vi er jo nesten helt likt vi, da.

Lykke til videre, vi kommer vel til å snakkes mye her inne!

Skrevet

gratulerer så mye.. tenk så fantastisk...

Skrevet

Oj, oj, gratulere sån masse! Skjønner jeg det riktig at vi nå har 3 stk m trillinger her inne, anonym, Trillinger08 og kjerlighetsfrøene eller har anonym blitt Trillinger 08??? Helt utrolig men veldig, veldig gøy!

Skrevet

grattis til deg og Trillinger08 :)))så artig,er vi virkelig tre stykk her inne med trillinger,det er jo bare fantastisk:D,må ha hvert noe i lufta i høst.Mine ble unnfanget på vanlig måte,enn deg?

og hvordan er formen din nå?Selv er jeg i uke 23(på lørd)og begynner å bli rimelig tung og sliten,går på krykker for å avlaste bekken og vonde hofter,men er ellers i god form.Blir antakelig innlagt ved neste kontroll,den 7feb,for avlasting

Skrevet

så flott dere er flere nå:):)

Skrevet

Det er ikke meg som har signert med 'Anonym', jeg er bare Trillinger08 ; - )

Så da håper jeg også at vi er 3 med trillinger i magen.

Skrevet

Gratulerer så mye med tre sneiper :) Skulle gjerne vært med i klubben, men slik ville det ikke bli - nå har jeg to små sneiper som gror og spirer :) All lykke til dere <3

Skrevet

Ok,men så bra :),da er vi 3 stykk,med 3 stykk hver:)))

Du kan godt skrive til meg priv,på min profil her. Hvis du lurer på noe ,bare spør,jeg er jo kommet litt lenger en dere to andre,Det er jo ikke så mye info å få tak i om flerlingegraviditet,men jeg fant noe på nettdoktor.no som jeg skrev ut, og på tvillingforeldre foreningen, blant annet ei trilling mor som forteller litt selv.

Selv sugde jeg til meg allt jeg kom over i starten,det er nok ett behov man har for og bli litt beroliget.

Skrevet

Gratulerer så mye til dere nye med 3 i magen!!! Litt kost at kjærlighetsfrøene ikke er alene her inne da med sine tre:-))

Får litt dårlig samvittighet når jeg syter og klager over formen fordi det er slitsomt med to, det er sikkert ingenting sammenlignet med hva det er å ha tre i magen!! Imponerende synes jeg!

Vet dere hva dere får? Og klarer dere å finne ut av hvor hver enkelt ligger sånn at dere vet hvem det er som sparker?

Uansett, lykke til videre alle tre!

Skrevet

Hei hei! og takk!! :)

Jeg synes virkelig dette var kos,men det er supert å være her inne med dere tvillinggravide og :)

Synes ikke du ska ha dårlig samvittighet,tror det er ganske likt jeg,men det er jo så forskjellig for alle.Selv synes jeg att det har gått utrulig bra,glemmer av og til att det er tre,helt til jeg har stått litt for lenge,eller gjort noe annet som gir meg verk i bekken og rygg,men jeg skal ikke klage ser jo att det er mange som sliter mer,selv de som bærer en.det som uroer meg mest er hvor lenge jeg klarer og bære dem,att de ikke kommer så allt for tidl.men jeg blir godt fullgt opp og prøver og ruge til uke 34,(er nå i uke 23,på lø)

Jeg har nå fått bereftet to ggr att det er en gutt og to jenter,gutten ligger helt nederst,med hodet ned,jente 1 ligger sammen med gutten,bare litt mer mot mitten og opp,og sparker villt akkurat ved navelen,de to har sammenvokst morkake,så jeg tenkte først att de kansje var eneggete,men alltså ikke.jente 2 ligger helt på høyre side,så jeg kjenner akkurat vem som sparker og turner når :)

Skrevet

Synes selv at jeg allerede kan merke forskjell på personlighet der inne hos de to jentene mine når det gjelder spark og aktivitet:-)

Den ene sparker mye og er generelt veldig aktiv. Hun kommer også med massiv respons når jeg spiser. Den andre er roligere og har mer glidende bevegelser, en arm som dras over hodet etc. Men de gangene jeg har dyttet litt på magen for å si hei, kan hun gi verdens hardeste spark tilbake, men alltid da bare ett. Nesten som for å si, ja da masa vi er her inne og alt er bra bare slutt å dytte sånn på meg:-)))

Den aktive presser bare beinet eller hånda tilbake hver gang vi prøver å oppnå kontakt.

Gleder meg sånn til å se de to:-))

Blir du tatt med ks i uke 34?

Skrevet

så gøy,her har de blitt stille hver gang noen av de andre skulle kjenne,men kjenner og forskjell på den måten :))

Jeg har enda ikke fått noe ordentlig svar på når term/ keisersnitt.De vil vel helst att jeg går så lenge som mulig,allt er så uforutsigbart ved flerlinger.men jeg har forstått det sånn,att de ike vill vente lenger enn til uke 34,for da begynner det å bli skikkelig trangt der inne.Vi får se..det kommer jo ann på hvordan alle vokser osv...

Tenker mye på dette nå,det nermer seg fort nå,jeg føler att tia springer fra meg,for jeg får gjort så lite selv.Trenger hjelp til allt mulig huff.men vi gleder oss vanvittig til og se nurkene :)

Skrevet

Hei igjen, våre tre ble til på 6. prøverørsforsøk. Det er to eneggede og en alene. Har mistet tidlig flere ganger, og dette forsøket var litt halvhjertet, men så ble det virkelig full uttelling. Mannen min spøkte med at "Dere finner vel ikke en fjerde på neste ul?" etter den ultralyden på sykehuset der de oppdaget at det var tre og ikke to. Men det har de ikke gjort, så nå regner vi med å ha riktig antall ; - )

Jeg er bare 12+2, så har ikke kjent noe liv enda, og kan heller ikke se hvilke kjønn det er. På ul i går strakk den ene ut beina sine, de var så tynne og små. Det er fantastisk å se at det er liv i alle tre. Er på ul hver 14. dag omtrent, mest fordi jeg synes det er vanskelig å gå lenger uten å få bekreftet at de vokser og spreller der inne. Gleder meg veldig til jeg kan kjenne liv, håper at jeg blir litt mer beroliget da. Er 100% sykemeldt pga. kvalme og 'utmattelse', så det blir litt lange dager med mye tenking selv om jeg sover 12-14 timer i døgnet.

Veldig hyggelig at det er så mange her inne å snakke med, lykke til alle sammen!

Skrevet

Tre stykker med trillinger, wow.

Jeg trodde det var veldig uvanlig jeg. Noen som vet hvor mange trillinger som blir født pr år?

Lykke til alle tre, iallefall!

Skrevet

Vet at det var 10 trillingpar som ble født i Norge i 2006 og noen flere i 2005, husker ikke helt antallet. Noen som vet hvor mange det var i 2007?

På BSS i Drammen, der jeg skal føde, har det vært to trillingfødsler de siste 8 årene. Den siste var for et år siden og ble vist i serien 'Jordmødrene' på NRK. Den serien ligger forresten på nrk.no og kan lastes ned for de som er interessert. Jeg så alle seks episodene en dag og synes det var en veldig informativ programserie. I sjette episode viser de keisersnittet der trillingene kom til verden, all honnør til den mammaen som var villig til å dele dette med oss.

Skrevet

OJ, gratulerer til dere alle!! Jeg synes det er fantastisk med 2 i magen, men 3 må jo være helt utrolig;D

Jeg kunne ønsket at det har blitt laget flere episoder av "Jordmødrene"! Så alle episodene, og syntes det var veldig interessant og spennende! Og alle jordmødrene virket så koselige og snille:) Samboeren min ler av meg når jeg ser programmet på nrk.no, for da sitter jeg og ler og gråter og lever meg helt inn i det;)

Lykke til videre alle sammen c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...