Gå til innhold

Litt skuffet etter gyn time idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ..

Rart med det, jeg er veldig flink og trøste og råde dere til og se det positive ialt.

Men når det kommer til seg selv,,så blir jeg fort negativ. Går på 600ie gonal om dagen og hadde håper på flere folikkler en det jeg har pleid og ha.

Nå hadde jeg 4stykker og Blakstad sa at det kom ikke til og komme flere.

Det er det samme og mindre folikkler en det jeg har hatt før. Skal inn til sjekk på mandag.sysn det var lenge til.starter med orgalutran idag.

hm hm

KLEM GOLLIAT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 er kanskje nok alikevel =) Er vel fremdeles håp for at de skal utvikle seg?

Skrevet

Hei Golliat

Hei, synes dette høres bra ut jeg. Det er jo sjans for at du får ut alle 4 og det er jo kun 1 gullegg som skal til ;)

Men jeg skjønner også at du kanskje hadde håpet at det skulle bli flere og dermed ble skuffet. Vi får håpe de vokser og utvikler seg til mandag.

Jeg fikk resept i går og skal hente medikamentene så snart mensen kommer for fullt. Jeg gleder meg til å starte på'n igjen.'

klem

Skrevet

Hei!

ja da de skla jo helst utvikle seg mer da, får de var jo ikke store nok enda.

Men man vet jo aldri hva som er inni da. Men jeg er jo flink til og ta sorgene på forskudd.

Skal du på nordica apriljente66?

Golliat

Skrevet

Ja de må vokse seg store og fine :).

Jeg kjenner til det med å være pessismist på forskudd, hehe :)

Ja vi drar også til Nordica. Hadde samtale (samme dag som deg) i desember og vi velger ass.hatching denne gangen. Håper å komme dit i beg. av februar.

Skrevet

Stemmer det ! det var du som skulle over med båten eller på tur eller noe?

Vi snakket med DR,Steen og jeg dro derfra veldig positiv ,, så er irritert på meg selv nå at jeg datt ned i kjelleren.

Vi skal og ha hatching-men ikke icsi.for befruktningen skjer av seg selv.

Går litt fort unna i svingene hos blakstad-så er glad jeg er blitt "trent" opp hos Volvat.Hadde Volvat hatt hatching hadde jeg fortsatt der.

Men føler nordica var litt mer positive til at vi skulle lykkes enn Volvat. Jeg er jo ikke noe stor klekker... men jeg håper jo,,og føler jeg akkurat har begynt og prøve...

KLEM

Skrevet

Jeg hadde også bare 4 folikler og var som deg veldig skuffa - men du vet jo hvordan det gikk? Ha litt tro på eggene dine, det er ikke kvantiteten som teller =)

Klem fra gamle Oh'rly med den store magen ;-)

Skrevet

Ja, det er lett att bli litt negativ over sig sjelv. Beror nog delvis på førsvarsmekanism i våre hoden. Man tror ikke nedturen blir like stor viss man har det negative med i berækningen. Så fungerer jag iallefall. Les du Oh`rlys inlegg om og om igen.

Håller tummarna før dig nu og hoppas allt jag kan på att du ska få fine ferdigblandade egg tillbake!

Skrevet

Hei jenter!

Dere har så rett så rett..

Dere er så søte!!!!!

Takk takk.. Jeg viste det hjalp og skrive litt her .. ;)

KLEM GOLLIAT

Skrevet

Ikke vær skuffet du, vennen :o)

Husk på hvordan det var på UL for meg; først 2, så 5 og i dag 6 :o) Det samme kan skje for deg... Dessuten var vel Blakstad mer opptatt med den pågående konflikten i dag, tror jeg :o(

Tenk positive tanker og det positive gror!

Både antall og størrelse vil ha endret seg til mandag :o)

Mange klemmer fra meg til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...