Gå til innhold

Til og med overtroiske meg kjøpte vogn i går. :)

Anbefalte innlegg

Jeg er så overtroisk, at vogn det skulle jeg ikke kjøpe før det virkelig nærmet seg. Men siden det var så salg på barnashus så endte vi opp med å kjøpe ny vogn. (skulle kjøpe brukt) Vi hadde bestemt oss for quinny freestyle, og siden de blir solgt for like mye brukt på finn.no som de gjorde på barnashus nå så ble det ny.

Vi får den ikke i hus før i mars da, siden de måtte bestille svarte... Men den er betalt, og da er det i boks!

Fortsetter under...

Eneste er at nå får de jo så sinnsykt kritikk!! Har du sett det? De tipper visst lett når sportsdelen er snudd i kjøreretning. Skummelt. Og nå har jeg kjøpt den liksom... hm. Blei litt skremt av det.

Ikke for å være negativ nå.Vognene er kjempe tøffe, liker de selv veldig godt utseende messig. Men 3 av mine venninner har hatt den vognen, den er helt forferdellig, hjulene tåler lite, og den tipper når sportsdelen står på. Ei av venninnen opplevde at vognen tippet mens sønnen lå å sov på gangen, det endte med at sønnen slo hodet i flisene. Ikke noe kjekk opplevelse. Det er jo ikke for seint å bytte, å få pengene tilbake da, eller kanskje bruke den som bagvogn og heller kjøpe sportsvogn når den tid kommer. Jeg ville ihvertfall ikke brukt den, det skel jo være trygt å la barna sitte sikkert. Men det var meg.....ville bare dele mine "erfaringer".......

jeg kjøpte vogn før jul jeg hehe, men kunne ikke la ett utrulig bra tilbud gå vekk, babybest har konkurs salg og kjøpte min kombivogn for 1075kr og nå er de enda billigere, alt skal vekk. Min vogn er svart/rød/grå. veldig førnøyd med den, kjøpte tom med matchende vippestol for 150kr

Tror ikke vi må få panikk.... Quinny freestyle gikk ut med best i test blandt 3hjulinger..... Min datter på 4 testet vogna med sittedelen begge veier og det virket ikke som at den var det minste ustabil.

Å husk til den prisen kan man kjøpe seg en til om den skulle gå i stykker... Garantien gjelder jo for denne vogna også;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...