Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Del Skrevet 23. januar 2008 All respekt til alle de som velger å vente til fødselen med å vite hvilket kjønn som har ligget inni magen så lenge! Jeg gjorde det sist svangerskap, og glemte nesten helt av å spørre om det var jente eller gutt...var bare så nysgjerrig på å se den lille skapningen utenfor magen! Derfor har jeg valgt å vite kjønnet denne gfangen , for da er det en slik spennende opplevelse allerede nå, så får jeg delt opp opplevelsene slik at det blir to store ting å glede seg over TO ganger. Føler dessuten at jeg nå kan snakke til det jeg vet hvem er inni magen på en annen måte.... Det jeg prøver å si er vel egentlig at jeg ble litt "snytt" for gutt/jente opplevelsen sist svangerskap ettersom det å møte/holde babyen overskygget alt- og var så stort i seg selv. Derfor har jeg denne gangen tatt valget å vite kjønnet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136624811-oppskrytt-%C3%A5-vente-med-%C3%A5-vente-kj%C3%B8nnet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå