Gå til innhold

Ang crinone rester... (æsj) :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som kommer ut er svakt rosa/beige... Normalt eller? Er på dag 6 nå... å nærvøs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej hegemus.

Så har jag fått 1 til 2 dager innen testdag førut, har då testet negativt. Men så tidligt ska det kunne vare festeblødning. Lita ikke på mig bare før jag vet ju ikke. Håller tummarna før att det er festeblødning.

Skrevet

tror ikke det er noe blødning... Er helt svaaak rosa.. Men men får vente å se

Skrevet

Det er vel fargen på crinonen?

Skrevet

er ikke den helt hvit da?

Skrevet

Det jag tar er iallefall vitt. Det låter som om du har noen form av blødning, får bare hålle tummarna før att det er rett sorts blødning. Tror det er en positiv blødning ettersom det er så tidligt.

Skrevet

den vil jo uansett vil den være litt missfarget når du har hatt den inni deg. Trodde dessuten det var for tidlig at den blir missfarget pga. evt. blødninger

Skrevet

Ta det helt med ro!!!!!

Jeg har gått på crinone i 4 pp nå, og det kommer alltid ut rester som er farget rosa, helt normalt!!!!

Det er ikke snakk om blødning av noe slag, bare rester.

Jeg sjekket med gyn da jeg synes dette var besynderlig, og han sa restene som kommer ut kan ha mange forskjellige fargenyanser, men ofte rosa.

Så fortsett med godt mot, dette går bra!

Skrevet

Glømde si att den er veldigt lyst rosa først.

Skrevet

Hei! Ja, du kan ta det helt med ro! Har selv brukt Crinone i 2 uker da jeg hadde prøverørsforsøk i fjor og restene kom ut farget i alt fra rosa til mørkebrunt. Jeg trodde selvsagt det var gått galt med embryoet, men neida, gikk så fint så! Nå har jeg en nydelig datter på 2 1/2 måned (har bare ikke fått skiftet nick enda).... Lykke til og ta det bare helt med ro

:-D

Skrevet

Tusen tusen takk dere 2 siste!!! Reddet dagen min dere!!!

Skrevet

Hegemus, jeg kan også være med og redde dagen din:O))

Jeg får IKKE blødning mens jeg går på hormoner (Crinone og Progynova) og jeg har også hatt helt lysrosa rester:O) Heeeeeeeelt normalt:O)) Nå har ikke jeg blitt gravid på mine to forsøk, men som sagt så er det ikke mulig for meg og få blødning, så lysrosa rester er IKKE et tegn på det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...