Gå til innhold

Tenner du på hårete menn?? I flg. VG.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nææææi, det tenner jeg ikke på. Greit med litt hår på brystkassa men ikke på skuldre, rygg osv.. Som han derre som var prest i hotel cæsar som var med i skal vi danse også, han hadde liiiiitt veeeel mye hår for min del ja.

Skrevet

Vel, jeg vil ha minst mulig hår... :) Det går greit med litt på brystet, men hår på ryggen er ganske turn off for min del...

Skrevet

Jeg har vært sammen med begge deler.. Og hår på ryggen er ikke bra.. Ikke bra synes jeg altså.. Husker han fjernet ofte håret på ryggen han jeg var sammen med.. Mannen min nå har ikke hår på ryggen i det hele tatt .., noe på brystet men det er helt greit..=)

Skrevet

Da er jeg blant de 42% som synes det er berre lækkert!

Skrevet

Litt hår på kroppen må de ha men kan styre meg for hår på ryggen. Men hadde gubben hatt det så hadde jeg nok blitt sammen med han allikevel ja. Så er ikke verre enn det......

Skrevet

Jg takler ikke hårvekst, mulig fordi jeg har ganske mye hårvekst selv, som jeg har hatt komplekser mot siden jeg fikk det i tenårene. Derfor, tror jeg, liker jeg ikke hårete menn. Synes det er motbydelig! Heldigvis er min kjære relativt hårløs på brystkassen, magen og ryggen, og det er perfekt for meg!

Skrevet

Det kan gjerne være hår på bryst og mage, men ryggen skal ikke være hårete nei.. Men når det er sagt så hadde nok ikke det vært avgjørende om jeg møtte mannen i mitt liv. (Nå har jeg heldigvis møtt han allerede da men...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...