Alvepia *happy mum* Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Nå sitter jeg på skola med den verste hodepinen og hetetokter delux... Utrolig at jeg bestandig skal reagere på medisiner! Er begynt på spray i dag. Men akkurat det bryr jeg meg ikke om, jeg kan være så dårlig som mulig, for det er verdt det en vakker dag:) Å nå nettopp fikk jeg telefonen fra banken om at lånet også var i orden, så da slipper jeg å tenke på at vi ville hatt 2 harde mnd framfor oss:) Hvordan går det ellers med dere`?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg hadde også utrolig hodepine av sprayen på første forsøk, men var ikke så ille på 2 og 3 og det er jo bra ) men får håpe du slipper med 1 forsøk og at spiren sitter!!! LYKKE TIL..
maja81!! Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 HEI! Så flott at ting går greit da. Var hos legen i dag og ble sykemeldt gitt.. Ryggsmertene gir seg ikke og den smaken som legger seg bak i ganen er utrolig ekkel. Ellers har jeg stadig hodepine og kribling i kroppen. MEN ellers går alt bra her i gården. =) Tar det med et smil, men er godt å bli sykemeldt. Jobben er ikke første prioritet akkurat nå!!!!!! Fortsatt lykke til og HippHurra for at lånet er i orden!! *KLEM*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå