easa Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg trenger litt hjelp/råd fra dere ! Jeg har en gutt som er nesten 13 måneder gammel. Han er en liten mamma gutt, sidan jeg har vært hjemme sammen med ham i 1 år nå, men han er en veldig dyktig, snill og blid gutt. I sidste uke started han i barnehagen og jeg var sammen med ham dar i 3 dager. Siden har han gått i barnehagen aleine, 1 dag i sidste uke og i går og på mandag. Han ser ut til å kose seg i barnehagen, spiser og sover godt, leiker med de andre og alle sier at han er så blid og glad. MEN når vi kom hjem fra barnehagen, i går og på Mandag, så var han så sint ! Han ville bare være i fanget mitt, jeg kunne ikke sette han ned på gulvet. Ikke kunne jeg lage mat og han skulle i hvertfall ikke spise mat. Han hylte og skreik helt til han la seg mellom 7 og 8! Jeg måtte bare passe på at han ikke skadet seg selv, han var så sint, kastet seg rundt og ....... Sånn har jeg aldrei sett gutten minn før !! Hvad er som skjer ?? Er han sint på meg siden jeg drar fra ham eller ? Hvis jeg ikke vidste at hann hadde det bra på dagen og var glad, så hadde jeg fått lege til å titte på ham for noe ser ut til å være galt. Er det noen andre som har opplevd noe lignende ? Mamman til Tomas
Audacious Angel Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Det høres ut som om han har en raksjon på bhg start, det er ikke din feil og han er nok ikke sint på deg. Barn reagerer forskjellig, men barn uten språk reagerer ofte med sinne og frustrasjon om de ikke klarer å få frem det de vil formidle. Han er nok sliten og opplever mye nytt i bhg som må¨bearbeides når han kommer hjem. Det går sikkert over etter en stund og så vil du sikkert oppleve slike perioder senere. Snuppa her på 2 bearbeider i perioder mye i drømme noe som ikke er så hyggelig for oss voksne som opplever dette som mareritt siden hun kan gråte og skrike i søvne. Det er og helt normalt og barna trenger dette. Litt surrete skrevet siden snuppa nettopp våknet og henger oer meg og pc´n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå