Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Eller er det bare enda en hysterisk melding fra de gravide på 1. tri? Synd å dra med seg sånne innlegg inn her - beklager, men nå ble jeg veldig usikker. (Liker meg egentlig ikke der inne, men må liksom innom av og til) "er du i 20 årene er sjangsen rundt 15 prosent de 12 første ukene...har du vert på ul i uke 8 og sett hjertet er sjangsen 95 prosent for at alt skal gå bra...kvinner over 40 har 50 prosent sjangse for abort de 12 første ukene...grunnen til at det virker som om mangern har sa,er at fleire og fleire venter med å få barn...ikke noe galt i det,men da blir det mangen her som får sa..." Syns dette høres rart og litt spekulativt ut. Og hvor har hun tallene sine fra - noen som vet?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Det stemmer i allle fall ikke ut fra min gynokolog,han sa at damer som nærmer seg de 40 har et par prosent mer sjangse for å miste enn yngre damer,etter det jeg forstod ville det ikke øke med en prosent en gang for hvert år,så jeg tror du skal bli temmelig gammel,hvis du skal komme opp i en prosent på 50.Men det med ul i uke 8 kan stemme bra. Håper dette roet deg ned noe,blir irritert at en skal spre slik skremselpropaganda,da får de i alle fall henvise til kilder,synes nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå