Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Lykke til med uttaket idag!! Haaper det blir noen gullegg ;-)
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Hei Kanskje snart?lei av å vente! :-) Tusen takk for lykkeønskningene:-) Gikk greit i dag, selve uttaket var ikke vondt i det hele tatt, men jeg blødde noe innst inn........ da jeg lå etterpå, så jeg måtte ligge en time ekstra før jeg fikk dra hjem:-( og de fikk bare ut to egg....... så da blir det uansett ikke noe på frys:-( men to egg er bedre en ingenting;-) hvordan går det med deg da??
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Faar haape ett av de er det gullegget du trenger da.. Naar faar du vite om de lykkes med befruktinga? Med meg er alt bra..Bare 6 dager igjen til sproyte start (i stedet for spray) gru gleder meg kan du si...
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 hei. jeg skal ringe riksen 1530...... gruer meg litt..... hvor hører du til?? hvilke sykehus/klinikk??? har du vært gjennom sprøyter og sånn før??? det var første gangen for meg.... har også svart degpå "tråden" din om ang si alt til venninner;-) er litt rart å være inne her på dagtid...... men siden jeg er sykmeldt til og med fredag så er jeg litt på nett..... ønsker deg lykke til:-)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Hei, vi driver paa i England. Det er mitt foerste forsoek ja, saa gruer meg til aa sette den foerste sproyta neste uke ;-( Men satser paa at det blir verdt alt slitet til slutt.. Hold oss oppdatert da!! Skal krysse fingra for deg !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå