Gå til innhold

hva skjerl liksom


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg tester positivt og negativt på annenhver test.. skjønner ingenting jeg... kan d sprike så mye på sensitivitene på di samme testen.. har brukt billigstrimmel...

 

skjønner ingenting jeg... 4 dager til ikm...

 

takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm det hørtes merkelig ut..tror jeg ville kjøpt en clearblue test på apoteket, og testet med den om et par dager (eller en slik digitaltest).

 

Har selv brukt billigstrimlene, og har ikke hatt noen problemer med dem...

 

 

Lykke til!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off enig med deg. Jeg tok en en apotek test i går som var svak positiv. I dag tidlig tok jeg en clearblue digital og den var negativ. Frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for din egen del så synes jeg du bør drøye testingen til IKM dag, hvis ikke TR har kommet så vil muligheten for å få en sikrere test være mye større.

 

Jeg ville også heller ha stolt på den CB testen som du har tatt foreløpig, heller den enn billigstrimlene.

 

Beklager at du kanskje ikke er gravid, men nedturen blir mye mye større hvis du begynner å planlegge graviditeten allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der jo veldig rart hvis jeg ikke er gravid... når jeg sitter med 7 positive tester...

 

hvis di ikke stemmer.. så burde di ta billigtestene vekk fra markede....

er jo ganske frustrerende....

 

så nå gir jeg opp... er bare helt ødelagt i dag... :(

 

men jeg får vel bare vente å se da... er nok ikke gravid da... snufs snufs...

nå vil jeg bare legge meg ned og hyle.... har ikke lyst til å dra på jobb hvertfall...... ååååååååååååååååååååå f.... ....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stockholms tjej

åhh lei meg for deg,men de er veldigt merkligt at du har fått positiva tester for det jeg har hørt er at om den er svak positiv så er du gravid.....

Men du kan gå på legestationen og ta test då får du vite 100% sikkert...

Håper virkligen at du er gravid=)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff. trist å lese om frustrasjonen din, forstår deg så godt!!!

 

Men, selv om venting er grusomt, vent til IKM dagen / evt la det gå en dag over og ta en CB digital test. Der får du klart svar og du slipper å tolke "streker"..

 

Mener å ha lest at CB digital ikke nødvendigvis er den som viser tidligst sikkert resultat, men den er garantert best å ta (mener jeg) om du klarer å holde deg til IKM dagen.

 

Etter endel prøving og feiling gjode jeg det på denne måten.. jeg ventet en dag over IKM og tok kun CB tester. Da fikk jeg jo klart svar. :-)

Evt. kan du jo gå til legen din så kan hun ta noen prøver av deg der?!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg ringte legen nå... og jeg skal komme inn om noen dager.. men som sagt så trodde hun jeg var d siden jeg hadde fått positive tester...

 

men at d var litt tidlig derfor ville di slå ut litt forskjellig.. vet ikke hva jeg skal tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stockholms tjej

jeg tror sikker du er gravid for de høres litt rart ut at du har fått så många positiva test om du ikke er gravid,krysser fingrarna for deg=)

lykke til=) du får skriver her inne når du har fått svar hos legen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for støtten folkens..

men jeg har mistet hele trua.. skjønner meg ikke på di testene altså...

 

den første i går var negativ... tok en til med samme urin den var positiv streken kom med en gang... tok 2til senere på dagen og di oxo var positive...

 

tok noen i dag, kan se strekene men di er svakere enn i går...

 

hva er d med di billigtestene...

 

men er jo litt rart at den først jeg tok i går var negativ og den jeg tok rett etterpå var positiv, og d er akkurat di samme testene...

må jo være noe som ikke stemmer med di testene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 positive tester, trur du er gravid...men det er jo 4 dager til ikm...vent til ikm og test med clear blue så tidlig er jo sjangsene for kjemisk graviditet der...lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stockholms tjej

jeg tor jeg ville tatt en clear blue test...de er veldigt bar syns jeg...

jeg tror ju fortsatt at du er gravid men du får se når du varit hos legen=) lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...