Gå til innhold

DESEMBERKLUBBEN FRA EGON

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg håper alle har det bra og koser seg med sine små nurk. Jeg har veldig lyst på et nytt treff og satser på at flere er klare for det nå. For å få litt forandring foreslår jeg at vi tar treffet på Santinos ved Youngstorget. Der er det god plass til barnevogner og de er veldig hyggelige der. Jeg kan bestille bord, men for å få en idé om til hvor mange er det fint om dere melder dere. Både nye og gamle kjente er selvfølgelig velkomne!

Tid: tirsdag 29. januar kl 12.00

Sted: Santinos (den ved Youngstorget)

Adresse: Hammersborggt 2, men inngangen er i Calmeyers gate

Da sees vi!

Skrevet

Hei..

Vi kunne godt tenke oss å komme, blir spennende å treffe alle de nye verdensborgerne:)

Skrevet

Hei, og takk for sist! Bra iniativ! Kjempefint med et sted med god plass for vognene og smånurkene våre. Vi kommer selvfølgelig. Ja, det blir gøy å hilse på småbabyene.

Skrevet

Kommer vi også:)

Kanskje legge denne ut på DiB også? Småtroll og på desemberklubben? Bare tilfeldig at jeg stakk innom her i dag, tror de fleste har flyttet over nå.

Skrevet

Takket være Athravil at jeg viste om denne tråden, er innom bare et par gangerå ser her...

Men vi kommer:o)

Skrevet

Hei

Det er fint noen titter innom her på disse sidene, men jeg kan legge ut forslaget på de andre sidene også. Det skal bli gøy å se de små!

Klem,

Skrevet

Jeg skal treffe barselgruppa mi på tirsdag så da passer det dårlig, men kanskje jeg blir med neste gang. Kos dere!

Skrevet

Det var synd det ikke passet, men jeg håper du får til å bli med neste gang! Kos deg du også:)

Skrevet

Hei! Jeg tar med oscar og mamman hans. Oscar er kompis med Julius:) Vi gleder oss!! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...